مديركل راه و شهرسازي خوزستان اظهار داشت: پروژه مسكن مهر از ابتدا هم پروژه اي مردمي بود نه دولتي.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان خوزستان، نصرالله دهقاني در كارگروه شوراي مسكن استان كه در محل استانداري برگزار شد، اظهار كرد: خيلي‌ها تصورشان اين است كه اين پروژه، پروژه‌اي دولتي است اما اين پروژه كامل مردمي است و دولت حامي و حمايت‌كننده آن بوده است.

مديركل راه و شهرسازي خوزستان در اين نشست گفت: از تعداد 115 هزينه واحد مسكن‌مهر تعهد شده در استان، نزديك به 50 درصد كار تعيين تكليف شده و 50 درصد باقي‌مانده است كه اميدواريم اين 50 درصد باقي‌مانده را در برنامه زمان‌بندي به پايان برسانيم تا اين مساله هم بتواند موفقيتي براي دولت يازدهم باشد.

وي افزود: شوراي مسكن براساس ماده 17 قانون مصوب مجلس شوراي اسلامي تشكيل و اين طرح همچون ديگر استان‌ها، در خوزستان نيز آغاز شد.

دهقاني ادامه‌داد: مشكل عمده طرح مسكن مهر در كشور همراه نبودن زيرساخت‌ها با پيشرفت فيزيكي واحدها است اما با اين وجود خوزستان از نادر استان‌هايي بود كه در زيرساخت‌ها موفق عمل كرد.

وي بيان‌كرد: در حقيقت خود مردم هستند كه در قالب تعاوني يا تفاهم‌نامه كار را انجام مي‌دهند؛ در واقع موفقيت يا عدم موفقيت مسكن‌مهر به متقاضيان و اين‌كه چقدر پاي كار هستند، بستگي دارد.

دهقاني با بيان اينكه پروژه مسكن مهر بسيار وسيع است و يك دستگاه به تنهايي نمي‌تواند تمام نياز شهر را تأمين كند، اظهار داشت: فرمانداران متولي اصلي كار هستند بنابراين بايد در اين خصوص همكاري لازم را انجام دهند.

مديركل راه و شهرسازي خوزستان با بيان اينكه پروژه مسكن مهر با اهداف جديدي ادامه خواهيد يافت، افزود: دولت براي ادامه ساخت واحدها قصد دارد كه كار را به بخش خصوصي واگذار كند.

وي ادامه داد: در ابتداي طرح مسكن مهر بالغ بر 300 هزار نفر در استان ثبت‌نام كردند كه در نهايت به 130 هزار نفر زمين تحويل داده شد.

دهقاني با بيان اينكه در اجراي طرح مسكن مهر جزو پنج استان اول كشور هستيم، گفت: در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر با ميزان 80 هزار واحد رتبه دوم كشور را به خود اختصاص داده‌ايم همچنين در شهرهاي زير 25 هزار نفر در رتبه هشتم كشور قرار داريم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مسکن مهر ، طرح ، دولتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار