مدیر روابط عمومی و تبلیغات خانه فیلم پروان از آغاز پیش‌تولید فیلم سینمایی "دریا و ماهی پرنده" خبر داد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ مهدی جمشیدی درباره فیلم سینمایی "دریا و ماهی پرنده" گفت: با صدور پروانه ساخت فیلم توسط ا داره کل ارزشیابی و نظارت سینمای حرفه ای‌، پیش تولید آن آغاز گردید.

وی اظهار داشت: از امروز تماس با بازیگران اصلی و سایر عوامل در دستور کار قرار دارد و باید ببینیم بازیگرانی که مد نظرمان هستند در سایر پروژه ها مشغول کار می باشند یا خیر.

 امیر پورکیان، تهیه کننده فیلم سینمایی "دریا و ماهی پرنده" در خصوص انتخاب بازیگران گفت: بیشتر بازیگران می بایست از میان نوجوانان تا 18 سال انتخاب شوند که این کار برای ما کمی دشوار می باشد و درصدد هستیم بازیگران اصلی را از میان چهره های شاخص سینمای ایران انتخاب نماییم.

بنابر این گزارش: لوکیشن پروژه در محله دارآباد تهران می باشد که گروه طراحی صحنه به سرپرستی قاسم ترکاشوند پس از بازدید از آن، کار خود را در خصوص طراحی و ساخت دکور صحنه آغاز خواهند کرد.

مهرداد غفارزاده، کارگردان فیلم سینمایی "دریا و ماهی پرنده" در این خصوص گفت:  طراحی و ساخت دکور لوکیشن، با توجه به نوع و محتوای فیلمنامه از حساسیت خاصی برخوردار می باشد و سعی بر آن است که از بهترین دکور و طراحی در آماده سازی آن استفاده گردد.

انتهای پیام/ اس
برچسب ها: دریا ، ماهی پرنده ، فیلم ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار