سومین نشست نقد و بررسی کتاب با بررسی منظومه "ضربان ذات" (عطش‌نامه) اثر قربان ولیئی، 25 آذر ماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، «ضربان ذات» شامل منظومه‌ای بلند در قالب غزل، مثنوی است که با نگاهی عرفانی به واقعه عاشورا و شخصیت امام حسین (ع) سروده شده است.

این منظومه عاشورایی به‌هم پیوسته در 54 صفحه و در قطع جیبی  منتشر شده است  که در برخی از بخش‌ها با تصاویری از واقعه عاشورا همراه شده است .

قربان ولیئی متولد 1346 در کرمانشاه و دارای دکترای زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تربیت مدرس است. در سال‌های گذشته، 6 مجموعه شعر از او با عنوان‌های «گفتم به لحظه نام تو را جاودانه شد»، «گزیده شعر معاصر ایران»، «ترنم داوودی سکوت»، «با دو چشم دچار یکتایی»، «باید نوشت نام تو را با پرنده‌ها» و «جوان شدن جاودانگی» از این شاعر به چاپ رسیده است . 

«ضربان ذات» پاییز  سال 1391 در 54 صفحه از سوی انتشارات نیستان شد .

علاقه مندان برای حضور در این نشست ادبی می توانند روز دوشنبه 25 آذرماه ساعت 15 تا 17 به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران واقع در سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان استاد مطهری شمالی، نبش ارغوان شرقی مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار