سرمربی تیم ملی کشورمان گفت: برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی تمامی اهالی فوتبال با هم متحد شوند و لغو بازی تدارکاتی با اسپانیا و روسیه که توسط من مطرح شده یک شوخی بیش نیست.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از اتمام جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال در خصوص نتایج جلسه‌ی امروز به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه‌ی طولانی که با مسئولین فدراسیون برگزار شد مطالب متعددی به بحث گذاشته شد که مهمترین آن سفر به برزیل اردوهای تدارکاتی و تعیین بازیهای دوستانه بود که ماحصل آن را می‌توانید که از طریق وب سایت فدراسیون مشاهده کنید.

وی در خصوص مهمترین خبر عنوان شده برای علاقه‌مندان به فوتبال نیز اعلام کرد: مطالب خاصی نبود هر چه بود در راستای کار با تیم ملی و موفقیت این تیم در جام جهانی بود همه متحد هستند تا این تیم بتواند در برزیل موفق ظاهر شود.

کارلوس کی‌روش با ابراز رضایت از جلسه امروز گفت: خوشبختانه جلسه و نشست راضی‌کننده‌ای بود، صحبت‌هایی عنوان شد و به تدریج پله‌پله اظهارنظر شد و نظریاتی برای آمادگی تیم ملی مطرح شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به سوال" آیا موافق تمام شدن لیگ زودتر از موعد مقرر" هستید یا خیر؟ گفت: اتفاقاً یکی از مسائلی که مطرح شد بحث همین لیگ برتر بود این ارتباطی پیدا نمی کند به مسئولان فدراسیون مربوط شده و راه حل مناسب را پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری یا عدم برگزاری جام حذفی عنوان کرد: باز هم اعلام می کنم این مسئله به فدراسیون برمی گردد مسئولان با برنامه ریزی دقیق خود به موفقیت هر چه بهتر تیم ملی کمک می کنند و من امیدوارم که همه دست به دست هم بدهند تا تیم ملی فوتبال ایران این راه سخت را با موفقیت پشت سر بگذارد.

وی در خصوص لیگ تهران آسیا ادامه داد: بازهم این به عهده فدراسیون است.

کارلوس کی‌روش در خصوص ارائه پیشنهاد بازی تدارکاتی و رد آن از سوی تیم ملی گفت: اینکه پیشنهاد بازی اسپانیا و روسیه از سوی من صادر شده صحت ندارد و یک شوخی بیش نیست و امیدوارم تلاش بیشتری صورت گیرد و همه دست به دست هم دهند تا تیم ملی در آستانه موفقیت قرارگیرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم با اتحاد ، همه خانواده فوتبال در راستای موفقیت تیم ملی فوتبال تلاش کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کی روش ، فوتبال ، جام جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار