معاون عمرانی استانداری تهران گفت: همکاری بین سازمان همیاری ها و شهرداری ها باید بیش از پیش باشد و شهر احمد آباد نیازمند توجه ویژه مسئولین است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در جلسه شورای استان تهران و انتخاب هیئت مدیره همیاری های شهرداری استان تهران حسن کریمی معاون عمران استانداری تهران در خصوص مشکلات شهر احمد آباد گفت: عدم مجوز شهرداری،‌ تخلیه نخاله های تهران، عدم روشنایی محور احمد آباد وجود دارد که هیچکس مسئولیت آن را برعهده نمی گیرد.
 
وی افزود: فروش پایین تراکم در شهرستانهای با درآمد پایین یکی دیگر از مشکلات عمرانی آنها محسوب می شود 90 درصد زمینها بدون سند در این مجموعه وجود دارد که در رابطه با مشکلات مالکیت آنها برای ساخت و ساز و دیگر عوامل مشکلات عدیده ای را به وجود آورده است.  
 
کریمی درباره طرح تفصیلی موجود در شهرستانها گفت: متاسفانه این طرح به روز نشده و نیازمند به بروز رسانی قوانین در این طرحها و در پی انتخاب یک زمین به عنوان فضای سبز یا تجاری هستیم.  
 
معاون عمرانی استانداری تهران خاطر نشان کرد: با توجه به تصاویر ماهواره ای از مناطق، فضای سبز خیلی کم شده است و با تداوم این روند در 20 سال آینده شاهد عدم فضای سبز خواهیم بود.  
 
کریمی با انتقاد از فاصله همکاری بین سازمان همیاری ها و شهرداری ها گفت: باید همکاری بین این دو مجموعه بیش از پیش باشد.  
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار