دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران ،با حضور وزیر علوم افتتاح شد.

دکتر صالحی وعاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:همزمان با نخستین روز از هفته پژوهش و فناوری ، دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران با حضور دکتذ فرجی داناافتتاح گردید.
 
وی گفت: این مراسم که با حضور دکتر احمدی ، معاون پژوهشی وزارت علوم ، تحقیقات فناوری مهندس حبیب زاده ، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران و روسای مراکز علمی کاربردی تهران برگزار شد و وزیر علوم و هیات همراه از غرفه های این نمایشگاه بازدید نمودند. این نمایشگاه ، با ارائه توانمندی‌های آموزشی و مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران و آشنایی هر چه بیشتر صاحبان صنایع، مخترعین و صاحبان ایده، مسئولین اجرایی مرتبط با امر کارآفرینی و اشتغال و همچنین عموم مردم با امکانات، پتانسیل‌ها و رشته‌های در حال اجرا در مراکز آموزش علمی کاربردی تهران است.
 
وی افزود: بیش از 30 مرکز آموزش علمی کاربردی استان تهران در 6 بخش این نمایشگاه شامل معرفی کارآفرینان و مولدان اشتغال، معرفی رشته‌ها و مشاغل قابل احراز دانشگاه جامع علمی کاربردی، کلینیک اشتغال و توسعه کارآفرینی، نمایشگاه مشاغل،  مشاغل بومی و خانگی و نمایشگاه عکس و تولیدات مولتی مدیا مشاغل در این نمایشگاه  حضور دارند..
 
وی یاد آور شد:دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان تهران تا 27 آذرماه در محل نمایشگاه بین المللی سالن 26A  از ساعت  9 تا 16 پذیرای علاقمندان خواهد بود .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.