رئیس کمیته پیشکسوتان در خصوص عملکرد آبی‌پوشان پایتخت مقابل فجرسپاسی شیراز اظهار داشت: از بعد نتیجه استقلال خوب کار کرد، مهم سه امتیاز بازی بود که به آن دست پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، علي جباري در خصوص عملکرد آبی‌پوشان پایتخت مقابل فجرسپاسی شیراز اظهار داشت: از بعد نتیجه استقلال خوب کار کرد، مهم سه امتیاز بازی بود که به آن دست پیدا کرد، اما از نظر کیفیت بازی استقلال خوب عمل نکرد و به نظرم باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی در ادامه گفت:‌ صحبت‌هایی که امیر قلعه‌نویی طی این چند روز با بازیکنان تیم داشت، خوب بود. بازیکنان استقلال باید همیشه به یاد داشته باشند پیراهن ارزشمندی بر تن دارند، پیراهنی که نمی‌توان روی آن قیمت گذاشت تا بازیکنان تیم بیشتر برای آن بجنگند.

رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال در ادامه اظهار داشت: استقلال برای ارائه بازی‌های بهتر نیاز به هماهنگی بیشتری دارد و این هماهنگی را می‌توان در تمرينات ایجاد کرد.

البته نباید فراموش کرد بازیکنان  استقلال در این چند بازی هم خیلی تلاش کردند و تعصب خود را نشان دادند ولی به هر حال استقلال برای کسب عنوان قهرمانی نیاز به ارائه بازی‌های بهتری دارد.

  جباری در پایان با تشکر از حمایت‌های فتح‌الله‌زاده گفت: از مدیرعامل باشگاه استقلال ممنونم که با همه گرفتاری‌ها و مشغله‌هایی که دارد متوجه امور پیشکسوتان هم است تا پیشکسوتان استقلال با لطف و توجه فتح‌الله‌زاده  شرایط خوبی را تجربه کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: استقلال ، چباری ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار