انیمیشن "این چیه4" در مرکز پویانمایی صبا رو نمایی می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل ازروابط عمومی مرکز پویانمایی صبا مجموعه انیمیشن  "این چیه (4)"به کارگردانی بهروز یغمائیان در 52 قسمت 10 دقیقه ای با تکنیک دو بعدی به تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا تولید و قرار است به زودی در مرکز پویانمایی صبا با حضور کارگردان و عوامل تولید از این انیمیشن رونمایی شود
 
داستان این مجموعه در باره هفت موجود عجیب و غریب است که در سیاره‌ای ناشناخته در کنار هم زندگی می کنند و این موجودات اولیه و نا آگاه فاقد هر گونه تمدن و امکانات زندگی زمینی ها هستند.

تاکسی نام یکی از اهالی این سیاره است که با سفینه ای قدیمی و قراضه هرازگاهی به زمین سفر می کند و در هر رفت و آمد چیزی را از زمین با خود به سیاره می آورد که باعث ایجاد سوال در بین اهالی سیاره  می‌شود . "این چیه" نام کامپیوتری بسیار قدیمی است که در این سیاره زندگی می‌کند و در هر قسمت  با ارائه ی اطلاعات خود سوالی را که در ذهن اهالی سیاره ایجاد شده را برطرف می کند. 

مجموعه انیمیشن "این چیه" سری 4 این مجموعه می باشد که به کارگردانی بهروز یغمائیان برای گروه سنی کودک ونوجوان  تولید گردیده است.

عوامل تولید این مجموعه انیمیشن به شرح ذیل می باشند:
کارگردان : بهروز یغمائیان  
مجری طرح : شرکت رسانه فرد
نویسنده : کارگاه فیلم نامه نویسی رسانه – مهکامه یغمائیان ، صادق خوشحال ، شیوا اصلانی  
اعضای اصلی: شاهنگ کیانی، شیوا ممتحن، علیرضا شادمنش، کیمیا ملکی، بهنام برنجی، افسانه ریاضی، زیبا مرشدلو، مرجان غنی پور، نوشین شمس، رخسان ریحانیان

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار