سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص جذب بازیکن دورگه جدید در تیم ملی گفت: کی‌روش سرمربی است و حق انتخاب بازیکن دارد و ما به عقیده‌ی وی احترام می‌گذاریم.

محمد حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کی‌روش سرمربی تیم ملی است و اختیار تام برای انتخاب بازیکنانش دارد و ما به حوزه‌ی استحفاظی وی وارد نمی‌شویم و هیچ دخالتی در برنامه‌های کی‌روش نمی‌کنیم.

وی در مورد وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: با توجه به برد هفته گذشته بازیکنان روحیه خوبی دارند و آماده بازی و کسب سه امتیاز مقابل تیم فوتبال داماش هستند.

ابن قاسم درباره‌ی محرومان و مصدومان تیم فولاد گفت: مهرداد جماعتی در این دیدار محروم است و حسن جعفری نیز مصدومیتش در حال بهبودی است و احتمال رسیدنش به این بازی زیاد است.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص عملکرد بازیکنان این تیم بیان کرد: فولاد تیمی نیست که فقط زیر توپ بزند بلکه در زمین مسابقه به معنای واقعی فوتبال بازی می‌کند و این امتیاز بزرگی برای ما است.

محمد حسین ابن قاسم در مورد برگ برنده تیم فوتبال فولاد در مقابل تیم داماش گیلان اظهار داشت: کادر فنی با تجربه، جوانی تیم و بازی کردن فوتبال به معنای واقعی از برگ برنده‌های ما است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال داماش گیلان تیم قوی و با تجربه است و با توجه به این که میزبان ما است و در خانه خودش بازی می‌کند بنابراین کار سختی را در این هفته پیش رو داریم اما تمام سعی خود را برای کسب سه امتیاز مهم در خارج از خانه انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ابن قاسم ، فولاد ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار