کیفیت خدمات مخابرات از نظر سرعت و پاسخگویی نیاز کاربران اینترنتی به طور عمومی در مقایسه با بخش خصوصی پایین است.

علی فلاح حقیقی عضو کارگروه راهبری دفا‌تر پیشخوان در ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تقریبا ارکان نظارتی و تامین کننده "اینترنت" در کشور مشخص است که یک بخش خود "مخابرات" بوده که به ارائه سرویس‌های اینترنتی می‌پردازد و در رقابت با بخش خصوصی کاربران از خدمات آن راضی نیستند. 

وی با اشاره به اینکه مجاری تامین سرویس اینترنت در کشور مدیریت شده است، افزود: متولی تامین "پهنای باند" در کشور قبول دارد که پهنای باند موجود کفایت نیاز کاربران را نکرده و در حد استاندارد نیست. 

وی تصریح کرد: باید راهکار‌ها و علت مشکل اعلام شود چرا که بحث تامین و توزیع مطرح است و زمانیکه محصول کامل نباشد و در عرصه هم مشکل خواهیم داشت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.