واحدي از حضور 50 اکيپ راهداري در محورهاي کوهستاني استان تهران خبر داد.

فريبرز واحدي در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه حضور اداره کل راه و شهرسازي استان تهران همانند ساير سازمان در محورهاي کوهستاني که پرتردد هستند بسيار پررنگ تر شده است، افزود: براساس سياست گذاري وزارت راه و شهرسازي اداره کل راه و شهرسازي استان تهران همانند ساير سازمان ها بايد در مسيرهاي پرتردد و کوهستاني حضور پررنگي داشته باشند.

وي ادامه داد: با توجه به پيش بيني هاي سازمان هواشناسي امسال نسبت به سالهاي گذشته شاهد بارش فراوان باران و برف خواهيم بود.

مديرکل راه و شهرسازي استان تهران با بيان اينکه امسال 50 اکيپ راهداري در بخش دولتي و خصوصي در محورهاي کوهستاني کشور حضور دارند، افزود: اين 50 اکيپ راهداري در 47 پايگاه ثابت و سيار در محورهاي کوهستاني و صعب العبور حضور دارند.

واحدي در ادامه تصريح کرد: 800 راهدار به دليل بارش باران و برق در محورهاي کوهستاني مستقر شده اند.

مديرکل راه و شهرسازي استان تهران با اشاره به اينکه 20 هزار تن شن و نمک در سوله هاي راهداري ذخيره شده است افزود: سعي خواهيم کرد قبل از شروع برف و باران عمليات يخ زدايي را با استفاده از شن و نمک آغاز کنيم.

وي در ادامه تصريح کرد: با استفاده از مرکز مديريت راه ها و دوربين ها نظارت ساير سامانه هاي هوشمند نصب شده در محورهاي استان تهران بتوان بلافاصله راهداران در مناطق حادثه خيز حضور يابند.

واحدي در ادامه تصريح کرد: بايد با استفاده از امکانات ITC و امکانات هوشمند امدادرساني در شرايط کولاک و برف سنگين سريع تر انجام شود.

مديرکل راه و شهرسازي در خصوص وضعيت راهدارخانه در مواقع مسدود شدن راه ها گفت: در برخي مواقع براي افزايش ايمني کاربران جاده اي مسيرها مسدود مي شود در اين مقطع راهدارخانه ها آمادگي کامل براي پذيرايي از هموطنان دارد.

واحدي در ادامه خاطرنشان کرد: سازمان راهداري و اداره کل راه و شهرسازي آمادگي کامل براي ايمني مسافران برون شهري و درون شهري دارد.

مديرکل راه و شهرسازي استان تهران يادآور شد: طرح زمستاني سال 92 از 20 آذرماه تا 20 اسفند ماه انجام مي شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اکیپ ، راهداری ، کوهستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار