سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: تیم گسترش فولاد تبریز تیمی متنوع است که در یک زمان هم می‌تواند از جوانان خود استفاده کند و هم از بازیکنان باتجربه‌اش بهره‌‌مند شوند.

محمود یاوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازی پیش روی این تیم اظهار داشت: بازی با گسترش فولاد برای ما حائز اهمیت است و حکم 9 امتیاز دارد این موضوع را بازیکنان به خوبی لمس کرده‌اند و محکوم به برد در این بازی هستند.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز ادامه داد: گسترش فولاد حریف قوی است و از مربی خوب و جوانی بهره می‌برد. تیمی است که از بازیکنان جوان و باتجربه به طور همزمان استفاده می‌کند و تیم فجر به تمام این نکات توجه خواهد کرد و مانند بازی هفته‌ی قبل با حمایت هواداران برای برد به میدان می‌رود.

یاوری در مورد بقای تیم فجر سپاسی در لیگ برتر چنین گفت: چرا نباید امید به بقا داشته باشیم مگر چند امتیاز کم داریم اگر در بازی پیش روی 3 امتیاز را کسب کنیم به رده دوازدهم، سیزدهم خواهیم رفت مطمئناً در پایان لیگ جزو تیم‌های میانی جدول خواهیم بود.

وی در مورد مصدومان و محرومان گفت: در بازی با گسترش، حمید جوکار را به علت 3 کارته بودن در اختیار نداریم و مسعود ریکی، حسینی، اسماعیلی جزو مصدومان‌مان هستند.

یاوری در مورد وضعیت لیگ و جام حذفی اظهار داشت: در ارتباط با برنامه‌های لیگ، جام حذفی، تیم‌ ملی هر کاری که انجام شود موافقم حتی اگر چهار روز در میان بازی‌ها انجام شود اگر همه‌ی بازی‌ها برای همه‌ی تیم‌ها یکسان باشد، عدالت برقرار می‌شود اما گسترش فولاد تبریز پنج‌شنبه بازی کرده و تیم فجر سپاسی شیراز شنبه و این عدالت نیست برای همه‌ی مربیان موفقیت تیم ملی با اهمیت است و باید مسئولان سریع و دقیق و عادلانه عمل کنند.

***گران بودن بلیت‌ها علت اصلی است

یاوری در مورد حضور کم رنگ هواداران در ورزشگاه‌ها بیان داشت: علت اصلی نیامدن هواداران به ورزشگاه‌ها، گرانی بلیت‌ها است. هزینه‌ی بلیت‌ها 10 و1 15 هزار تومان است با این تورم و گرانی، هواداران از کجا بیاورند که هزینه‌ی بلیت کنند که به نظر من باید دوباره به گذشته بازگردند و هواداران را به حضور در ورزشگاه ها تشویق کنند تا تیم‌ها متضرر نشوند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار