میزان اعتبارات طرح‌های کلان مصوب شورای عتف در سال ۹۱ و۹۲ چهل و دو میلیون تومان بوده و برای سال ۹۳ نیز همین میزان در نظر گرفته شده که متأسفانه هنوز موفق نشده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، وحید احمدی در حاشیه صدویازدهمین جلسه کمیسیون دائمی شورای علوم تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری این جلسه به منظور بازدید نمایندگان دستگاه‌ها از نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش بوده است. 

وی افزود: از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه کسب دانش فنی بومی سازی و تولید صنعتی باتری‌های لیتیومی بوده است، چنانچه این باتری‌ها به دلیل دوام و قابلیت ذخیره سازی انرژی در دنیای سرمایه‌گذاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

احمدی در ادامه به طراحی و ساخت پروتز عصبی حرکتی زیر جلدی برای بیماران ضایعه نخاعی اشاره کرد و گفت: این پروتز عصبی می‌تواند بر روی مصدومات حوادث رانندگی مورد استفاده قرار گیرد. 

وی در پایان به بحث بودجه‌های طرح‌های کلان مصوب در شورای عتف اشاره کرد و گفت: میزان اعتبارات طرح‌های کلان مصوب شورای عتف در سال ۹۱ و۹۲ چهل و دو میلیون تومان بوده و برای سال ۹۳ نیز همین میزان در نظر گرفته شده که متأسفانه هنوز موفق نشده است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار