آیت الله نوری همدانی، از فردا به مدت پنج روز میهمان مردم استان خراسان جنوبی است و 30 آذر ماه با علما و روحانیون بیرجند دیدار می‌کند.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام شمس مسئول دفتر آیت الله نوری همدانی، گفت: این سفر به دعوت نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی صورت می‌گیرد و مراسم استقبال از آیت الله نوری همدانی فردا بعدازظهر با حضور مسئولان در فرودگاه بیرجند انجام می‌شود.
 
وی ادامه داد: در دومین روز ورود ایشان به مرکز استان خراسان جنوبی با مردم استان در مسجد امام حسین(ع) بیرجند، دیدار عمومی دارند؛ این دیدار بعد از نماز مغرب و عشا انجام می‌شود.
 
شمس، گفت: حضور بر سر  مزار مطهر شهیدان و دیدار با علما و روحانیون شیعه و سنی در محل مسجد امام حسین(ع)، از جمله برنامه‌های 30 آذر آیت الله نوری همدانی است.
 
شایان ذکر است، دیدار با نخبگان حوزه و دانشگاه و فرهیختگان، دیدار با نیروهای مسلح استان و دیدار با بسیجیان استان، از دیگر برنامه‌های سفر پنج روزه آیت الله نوری همدانی است.
 
خاطرنشان می‌شود، این مرجع تقلید شیعیان بعدازظهر سه شنبه نیز خراسان جنوبی را به مقصد مشهد ترک و به مدت دو روز در این استان اقامت می‌کنند.

انتهای پیام/  
برچسب ها: دیدار ، علما ، روحانی ، بیرجند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار