رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور‌ ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در روز پنج شنبه 28 آذر ماه را تشریح کرد.

سرهنگ حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: بر اساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار بر خطر و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر کلیه جاده‌های کشور از ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند و تاکنون گزارشی مبنی بر بار ترافیکی دریافت نشده است.
 
وی در ادامه با اشاره به وضعیت جوی جاده‌های کشور تصریح کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در استان‌های لرستان، مرکزی، همدان و کرمانشاه بارش برف گزارش شده است و تردد با زنجیر چرخ انجام می‌شود.
 
سرهنگ حمیدی افزود: همچنین در برخی محور‌های استان‌های مرکزی و همدان بارش باران و لغزندگی جاده‌ها گزارش شده است.
 
وی در ادامه با اشاره به محور‌های مسدود بیان داشت:تردد در محور ‌شمشک به ‌دیزین و‌ پونل به خلخال کماکان ممنوع است و در محور‌های هراز فیروز کوه، تردد کامیون‌کامیونت به استثنای‌حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی ممنوع خواهد بود.
 
وی ادامه داد: همچنین محور کرج- چالوس از ساعت 14 یکطرفه خواهد بود.
 
رئیس پلیس مرکز ترافیک راهور‌ناجا خاطر نشان کرد:مرکز اطلاعات و  کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی  و با شماره تلفن 120 پاسخگوی وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.
انتهای پیام/

برچسب ها: بارش ، برف ، چهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار