اهدای سیمرغ براساس باندبازی بوده و من اعتقادی به گرفتن سیمرغ ندارم.

شیرین بینا، بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص دریافت سیمرغ از جشنواره فیلم فجر، گفت: گرفتن سیمرغ براساس باندبازی بوده و من اعتقادی به گرفتن سیمرغ ندارم، امیدوارم که روند اهدای سیمرغ به برگزیدگان صادقانه پیش برود.

بازیگر سریال"مسافری از هند"درباره ثابت بودن دبیر جشنواره فیلم فجر بیان کرد: وقتی یک نفر به عنوان مسئول برای مراسمی انتخاب می‌شود، به دنبال کسب تجربه است.
 
وی ادامه داد: فردی که به عنوان دبیر جشنواره انتخاب می‌شود باید فردی مقتدر و با ذهنیت روشن باشد.
 
بینا افزود: جشنواره بین‌الملی فیلم فجر، جشنواره کوچکی نبوده، دبیر جشنواره باید کسانی را انتخاب کند که تجربه لازم را داشته و کارشان نیز خوب باشد.
 
این بازیگر
 
وی ضمن اشاره به علاقه مندی خود به نقش "هما" در فیلم "پنج ستاره" اظهار داشت: هما جز عوامل و خدمه هتل "پنج ستاره" بوده که داستان حول محور زندگی خانوادگی هما می‌چرخد و اتفاقاتی نیز در هتل رخ می‌دهد.
 
بینا تصریح کرد: متن خوب اولین مسئله‌ای است که من را جذب کار می‌کند و همچنین حضور "پرتو کامپوزیان" و "علی‌اکبر قاضی نظام" به عنوان نویسنده اثر مهم بود.
 
بازیگر نقش "هما" بیان کرد: همه عوامل خوب و حرفه‌ای بودند و تجربه با افشارزاده به عنوان کارگردان کار برایم لذت بخش بود.
 
بینا درخصوص کار جدید خود تصریح کرد: نمایش :بیوه‌های غمگین سالار جنگ" به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور و نویسندگی "محمدامیر یارمحمدی" که هر شب ساعت 19:30 در سالن چهارسو به روی صحنه می‌رود.
 
وی ادامه داد: این نمایش با استقبال زیادی مراجعه شده و قرار است که روزهای آخر در 2 سانس به روی صحنه برود و در این نمایش گلاب آدینه، حمید رحیمی، نورا هاشمی، محمد صدیقی مصر و حمید مستعان حضور دارند.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.