انیمیشن های "قصه های آسمانی "، "روزنه اسرار" و "داستان راستان" انیمیشنهایی است که شبکه پویا برای شب اربعین حسینی تدارک دیده است.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه پویا و به نقل ابولفضل علم بیگی مدیر تامین شبکه پویا 3انیمیشن با موضوعات مذهبی برای پخش از شبکه پویا اماده شده است.

وی با بیان این خبر افزود:شبکه پویا با آنکه یک شبکه تخصصی برای تامین و پخش انیمیشن است اما در عین حال در زمان مناسبتها ویژه ایام سال خنثی نبوده وبه فراخور انیمیشن های  موجود ،کنداکتور را همگام با هر مناسبتی تغییر می دهد.

از انیمیشنهای اماده شده برای پخش می توان به انیمیشنهای" قصه های آسمانی" به کارگردانی علیرضا فرمانی ،"روزنه اسرا" به کارگردانی  محسن نظر پور و"داستان راستان" به کارگردانی سید حسین سلطانی اشاره کرد.
 
انیمیشن "داستان راستان"روز یکشنبه اول آبان ساعت 21 از شبکه پویا پخش می شود  
سید حسن سلطانی کارگردان مجموعه انیمیشن "داستان راستان "به مناسبت پخش یک قسمت از این مجموعه گفت: این مجموعه انیمیشن در قالب 14 قسمت 15 دقیقه ای که  هر قسمت از آن دارای داستان مستقل از سایر قسمت‌هاست و با تکنیک سه بعدی کامپیوتری و به تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا ساخته شده است.

سلطانی با بيان اينكه در هر قسمت يكی از موضوعات دينی و قرآنی محور اصلی داستان را تشكيل می‌دهد، يادآور شد: سعی شده تا با الهام گرفتن از حكايات نقل شده در كتاب «داستان راستان» مخاطبان كودك و نوجوان را با يكی از آموزه‌های دينی و اخلاقی به صورت غيرمستقيم آشنا كنيم تا مخاطب با ديدن اين سريال به اهميت رعايت اين موارد در زندگی پی ببرد.

وی در ادامه داد: تمامی قسمت‌های مختلف اين اثر از گرافيك واحدی برخوردار است. كارگردانی اين مجموعه برعهده من بوده و كار نگارش فيلمنامه نيز توسط مجموعه‌ای از نويسندگان و فيلمنامه‌نويسان به اتمام رسيده است.

  انیمیشن "روزنه اسرار"به کارگردانی محسن نظر پور  در 13قسمت 10 دقیقه ای و با تکنیک 3 بعدی کامپیوتری  و به تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا تولید و هم اکنون به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی   روزدوشنبه دوم آبان ساعت 16:56از شبکه پویا پخش می شود.

 نظر پور در باره داستان این مجموعه به خبر نگار روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا گفت: این مجموعه به شرح داستان هایی می پردازد که ریشه در نیکی و بدی انسانها دارد. وقایعی که شاید در زندگی هر فردی اتفاق بیافتد ولی نداند که این اتفاق پاداش یا جزای اعمال خود اوست.

داستانهایی که به نوعی ریشه در ماوراء دارد و نگاهی متفاوت به اتفاقات روزمره زندگی انسانها دارد.

وی در ادامه افزود: آیاتی از قرآن کریم وجود دارد که به روشنی گواهی می دهد هر انسانی پاداش عمل نیک خود را می بیند. مجموعه روزنه اسرار با نگاهی ویژه به این آیات و نیز با در نظر گرفتن احادیث ، روایات و نقل قول های معتبر بزرگان سعی کرده داستانهایی آموزنده را در بستری جذاب و آموزنده به بینندگان ارائه دهد. مهمترین ویژگی این مجموعه محدود نبودن مخاطبان آن به گروه سنی خاصی بوده و میتواند برای مخاطب عام دارای جذابیت باشد.  
 
مجموعه انيميشن «قصه‌های آسمانی» به کارگردانی علی رضا فرمانی با تکنیک 2 بعدی ، ويژه گروه كودك و نوجوان وبه تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا تولید شده، به مناسبت فرا رسیدن اربعین  در جدول پخش برنامه های شبکه پویا قرار می گیرد.

«قصه‌های آسمانی» عنوان مجموعه‌ انيميشن با موضوعات مختلف آئينی و دينی است كه در هر يك از قسمت‌های اين مجموعه به بخشی از زندگی پيامبر اكرم(ص) و زندگی ائمه‌اطهار(ع) در 14 دقيقه پرداخته شده است.

گفتنی است، انیمیشن  "قصه های آسمانی " روز یکشنبه اول آبان ساعت 19:45  از شبکه پویا پخش می شود.

انتهای پیام/ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار