معاون آموزشی و فرهنگی ترافیک راهور تهران بزرگ، از برخورد مرگبار چهار وسیله نقلیه در بامداد امروز خبر داد.

 سرهنگ جهانی، در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: ساعت 3:15 بامداد جمعه یک دستگاه سواری تیبا و دو دستگاه سواری پراید در اتوبان شهید بابایی در مسیر غرب به شرق روبه‌روی دانشگاه امام حسین(ع)، از عقب با یک دستگاه کمپرسی که در خط دوم در مسیر مجاز در حال حرکت بود برخورد کردند.
 
این مقام مسئول انتظامی، در ادامه افزود: متأسفانه در پی وقوع این حادثه سه تن از هموطنانمان از خودروی تیبا کشته و یک تن زخمی و چهار تن از سرنشینان سواری‌های پراید زخمی شدند، که زخمی ها بلافاصله به بیمارستان الغدیر جهت درمان منتقل شدند.
 
وی عنوان کرد: کارشناسان با حضور در صحنه حادثه، علت تصادف را بی‌احتیاطی و عدم توجه به جلو از سوی خودروی تیبا و دو خودروی پراید نسبت به کمپرسی اعلام کردند.
 
معاون آموزش و فرهنگ و ترافیک راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد مجروحان وضعیت عادی ندارند که با انجام تست مشخص شد که میزان الکل موجود در خون جوانان بالاست؛ ضمن اینکه بین سرنشینان و رانندگان پراید و تیبا، رابطه دوستی یا فامیلی برقرار بوده و همه جوانان مذکر و بین 20 تا 30 سال سن داشته‌اند؛ و دلیل عدم توجه رانندگان در حین رانندگی می‌تواند متأثر از موضوعات فوق باشد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار