معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12، از حکومت کاروان شهدا و اسرای عاشورایی در پیاده راه 17 شهریور این منطقه خبر داد.

 باصری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح حرکت کاروان شهدا و اسرای عاشورایی در پیاده راه 17 شهریور و محلات 13 گانه منطقه 12 در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح همزمان با اربعین حسینی روز یک‌شنبه یکم دی ماه سال 92 از ساعت 18:30 تا 20 به مدت پنج شب در پیاده راه 17 شهریور و محلات 13 گانه منطقه اجرا خواهد شد.
 
باصری با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: مسیر حرکت کاروان شهدا و اسرای عاشورایی از بلوار قیام جنب ناحیه 5، خیابان ری، خیابان امین حضور، خیابان مردم، خیابان مجاهدین جنب مجلس شورای اسلامی، خیابان مصطفی خمینی، خیابان انقلاب، میدان امام حسین(ع) و پیاده راه 17 شهریور است.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری مراسم تعزیه‌خوانی عاشورایی، حرکت شهدا و اسرای عاشورا از کربلا به کوفه، از کوفه به شام و از شام به مدینه در طول مسیر حرکت کاروان عاشورایی در محلات 13 گانه و پیاده راه 17 شهریور از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
باصری در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 افزود: حرمت هیئت‌ها و تکایای حسینی در محلات 13 گانه و پیاده راه 17 شهریور منطقه 12، برگزاری مراسم سوگواری، مداحی، مدیحه‌سرایی، سینه‌زنی، زنجیرزنی و سخنرانی در پیاده راه 17 شهریور از ساعت 18:30 تا 20 از اقدامات دیگر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 است.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: کاروان ، شهدا ، اسرا ، عاشورا ، قدیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار