سرپرست باشگاه فولاد خوزستان گفت: نظر سرمربي فولاد خوزستان در رابطه با دادن شهاب کرمی، بازيکن زير 22 ساله‌ي تيم خود به تيم ملي، موافق است.

محمدحسين ابن‌قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هنوز از تيم ما بازيکني براي حضور در تيم ملي زير 22 سال دعوت نشده است.
 
سرپرست باشگاه فولاد خوزستان افزود: شهاب کرمي بازيکن زير 22 سال تيم ما است که هنوز به تيم ملي دعوت نشده است اما اگر اين بازيکن را بخواهند، ما مشکلي نخواهيم داشت. همچنين، سرمربي اين تيم که بايد تصميم نهایی را بگيرد مخالفتي با اين موضوع ندارند و نظرشان مثبت است.
 
وي در ادامه افزود: بازيمان مقابل تيم داماش بازي خوبي بود و نيمه اول اين تيم را تحت فشار قرار داده بوديم. در اين بازي مي‌توانستيم چندين گل ديگر به تيم داماش بزنيم، اما توپ‌هايمان به گل تبديل نشدند.
 
ابن‌قاسم همچنين اظهار داشت: هيئت داوري در اين بازي خوب عمل کرد و داور بازي نيز به خوبي قضاوت کرد.
 
وي از نيروي انتظامي و تماشاگران تيم داماش و همچنين از تيم داماش که در روز چهارشنبه زمين اصلي خود را براي تمرين در اختيار تيم فولاد قرار دادند تشکر کرد.
 
لازم به ذکر است؛ تيم فولاد خوزستان تنها يک امتياز با صدر جدول فاصله دارد و با تفاضل گل کمتر نسبت به تيم فوتبال استقلال تهران، در رده چهارم جدول جاي گرفته است.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: دعوت ، بازیکنی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار