فروش نقد و اقساط خودرو J5 با قیمت نقدی 55 میلیون و 900هزار تومان از سوی کرمان موتور آغاز شد.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، این خودرو با بهره گیری از موتور 1.8 لیتری چهار سیلندر که حجم دقیق آن به 1834 سی‌سی می‌رسد، توان تولید نیرویی معادل 141 اسب بخار را دارا است.  
 
گفتنی است بهره گیری از ترمزهای دیسکی در هر چهار چرخ که در جلو از نوع دوجداره خنک شونده است، در کنار سیستم های کمکی ABS و EBD و همین طور دو کیسه ایمنی هوا، J5 را به یک خودرو ایمن تبدیل کرده است که توانسته 5 ستاره ایمنی C-ANCAP را دریافت کند.  
 
جدول اعلام شده از سوی کرمان موتور به شرح زیر است.






 

در صورت ناخوانا بودن جدول اینجا کلیک کنید.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Behzad
۱۶:۵۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
باسلام و احترام
ضمن احترام به نظر دوستان بنده بعداز تحقیقات فراوان یکدستگاه هیوندا اکسنت مشکی مونتاژ کرمان موتور را در اسفند ماه 1396 ثبت نام و با تاخیر 10 روزه در اوایل مرداد ماه 1397 با همان قیمت قرارداد تحویل گرفتم هنگام تحویل که کرمان موتوری ها واقعاً و خداوکیلی سنگ تمام گذاشتند با آن سالن پذیرایی زیبا و VIP و کارکنان بسیار مودب و خوش برخورد , انصافاً تشکر و قدردانی می کنم و برخوردهای بسیار مودبانه که در قیاس با خودروسازهای مثل ایران خودرو و سایپا !! بسیار سرتر است و در چندروزی که استفاده کردم در مقایسه با خودروهای قبلی ام ال 90 فول دنده ای و اتومات و برلیانس اچ 330 و ام و ی ام ایکس 33 , انصافا برتر و دارای هندلینگ عالی , راحت و شیک و قدرت بالااست . بهرحال از کرمان موتور تشکر و قدردانی می نمایم .
Iran (Islamic Republic of)
منداني پور
۱۹:۳۲ ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
سلام بخاطر بدقولي خانواده كرمان موتور خيلي ازبرنامه هاي تابستاني بنده وخانواده ام بهم خورد اگر عمري باقي ماند بعلت فوق مشتري كرمان موتور نخواهم بود
آخرین اخبار