مشاور وزیر در امور نماز و قرآن وزارت آموزش و پرورش گفت: جلوه های رفتاری بیش از کلام و گفتار در گسترش فرهنگ نماز و ترغیب جوانان و نوجوانان به اقامه آن اثر می گذارد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام و‌المسلمین بهشتی در همایش آموزشی و فرهنگی فعالان نماز فرهنگیان شهرستانهای استان تهران که با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در مهد‌یه آستان مقدس امام زاده اسماعیل (ع) شهرستان شهریار برگزار شد ضمن اشاره به ضرورت بیان و تبادل تجربیات در عرصه گسترش فرهنگ اقامه نماز تصریح کرد: موار‌دی همچون بیان چیستی و فایده نماز، در نظر گرفتن مشوق های دنیوی و بیان پاد‌اشهای اخروی و. . .  از مؤلفه ها‌یی است که نقش بسزایی را در هدایت قلوب جوانان و نوجوانان به امر اقامه نماز ایفا می نماید.  
 
وی در ادامه افزود: تاثیر روشهای رفتاری بسیار بیشتر از کلامی و گفتاری است و در همین راستا نوع رفتار امام جماعت، معلم و مدیران مدارس در ترغیب نوجوانان به نماز بسیار تعیین کننده است.  
 
گفتنی است، در ادامه این مراسم ضمن تبادل روشها و ایده های اثر گذار در تقویت فرهنگ اقامه نماز از فعالان برتر معاونتهای پرورشی و فرهنگیان شهرستانهای استان تهران در حوزه نماز نیز تجلیل و تقدیر به عمل آمد.  
 
انتهای پیام /  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار