مسئول امور مجامع و استانهاي فدراسيون تكواندو گفت: در اعتراض به لغو مجمع انتخاباتي فدراسيون تكواندو اعضاي مجمع بيانيه اي صادر كرده اند.

آرش فرهاديان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران عنوان كرد: اعضاي مجمع انتخاباتي فدراسيون تكواندو در اعتراض به لغو يك باره مجمع در ساعتي قبل از برگزاري آن بيانيه اي خطاب به وزارت ورزش و نصراله سجادي معاون ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش نوشته و به امضا رسانده اند.

وي با اشاره به ناراحتي سيد محمد ژولادگر سرپرست فدراسيون تكواندو افزود: پولادگر از اين اتفاق بسيار ناراحت است چون در تكواندو سابقه نداشته كه مجمع لغو شود. وي نسبت به بي احترامي به مجمع و اعضاي آن ناراحت شده است.

فرهاديان عنوان كرد: البته كار وزارت ورزش براي لغو مجمع به خاطر ممنوعيت حضور اعضاي شهر در انتخابات كاملا قانوني بوده و وزارت ورزش با لغو اين مجمع در واقع بي طرفي خود را در انتخابات نشان داده است. مسئولان وزارت ورزش اعلام كرده اند كه در اسرع وقت مجمع تكواندو برگزار خواهد شد.

وي با بيان اينكه سه چهارم از اعضاي مجمع به لغو آن معترض و در فدراسيون حاضر شده اند، افزود: روساي هيئت ها هر طور شده خود را به اين مجمع رسانده بودند و با لغو آن ناراحت هستند. به عنوان مثال ما براي ناصر دستار رييس هيئت اردبيل كه جانباز 80 درصد است و به سختي خود را به تهران رسانده، بسيار ناراحت هستيم.

مسئول امور مجامع و استان هاي فدراسيون تكواندو تصريح كرد: طي سه يا چهار روز آينده به احتمال زياد مجمه انتخاباتي فدراسيون تكواندو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، انتخابات ، مجمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار