رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: احتمال وقوع رگبار پراکنده در مناطق جنوبی و جنوب‌غرب استان کرمان با توجه به فعالیت سامانه بارش جنوبی دور از انتظار نیست.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،حمیده حبیبی اظهار داشت: احتمال وقوع رگبار پراکنده در مناطق جنوبی و جنوب‌غرب استان کرمان با توجه به فعالیت سامانه بارش جنوبی از اواخر وقت شامگاه امروز دور از انتظار نیست.

وی همچنین از پیش‌بینی بارش در مناطق کوهستانی و سردسیر استان کرمان به صورت برف خبر داد و افزود: روند کاهشی دما در استان کرمان همچنان ادامه دارد.

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه شرایط جوی در نواحی شمالی کرمان طی امروز صاف تا کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد است، بیان داشت: همچنین شرایط جوی برای دو روز آینده در نواحی شمالی کرمان صاف تا کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

حبیبی عنوان کرد: شرایط جوی در نواحی جنوبی کرمان طی امروز کمی ابری گاهی افزایش ابر است و اواخر وقت احتمال رگبار پراکنده در ارتفاعات و وزش باد وجود دارد.

وی افزود: شرایط جوی برای فردا در نواحی جنوبی کرمان کمی ابری تا ابری با احتمال رگبار پراکنده در پاره‌ای نقاط و وزش باید پیش‌بینی می‌شود.

این مسئول همچنین شرایط جوی در نواحی جنوبی استان کرمان طی روز سه‌شنبه هفته جاری را نیمه ابری با احتمال رگبار پراکنده در پاره‌ای نقاط به تدریج کاهش ابر و وزش باد پیش‌بینی کرد.

حبیبی اذعان داشت: پیش‌بینی می‌شود، شرایط جوی در نواحی غربی استان کرمان طی روز جاری صاف تا کمی ابری گاهی افزایش ابر اواخر وقت احتمال رگبار پراکنده در ارتفاعات و وزش باد همراه باشد.

وی گفت: همچنین شرایط جوی در نواحی غربی استان کرمان طی روز آینده صاف تا کمی ابری گاهی افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده در ارتفاعات و وزش باد وجود دارد و برای روز سه شنبه این هفته نیز شرایط جوی صاف تا کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

حبیبی شرایط جوی شهرستان کرمان طی روز جاری را صاف تا کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی کرد و ابراز داشت: وضعیت جوی در شهرستان کرمان طی دو روز آینده صاف تا کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی حداکثر و حداقل دمای کرمان طی 24 ساعت گذشته را به ترتیب پنج درجه سانتی‌گراد و منفی هفت درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و بیان داشت: طی 24 ساعت گذشته حداقل دمای ثبت شده در استان کرمان منفی 14 درجه در لاله‌زار بردسیر بوده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: رگبار ، کرمان ، بارش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.