شبكه ده تلويزيوني رژیم صهیونیستی در گزارشی نفوذ "واحد سايبري " جمهری اسلامی ايران به پایگاه اطلاعاتی ارتش این رژیم را تأييد كرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الحيات ؛ شبكه ده تلويزيون اسرائيل صحت خبري را كه پيش تر تهران مبني بر نفوذ "واحد سايبري ایران" به پايگاه اطلاعاتي امنيتي ارتش اسرائيل و بدست آوردن جزئيات اطلاعات بيش از 2000 افسر و سرباز اسرائيلي اعلام كرده بود ، را تأييد كرد.

گزارشگر کانال 10 رژیم صهیونیستی در این باره تصریح کرد: "یک نهاد سایبری ایرانی از رخنه کردن به سایت وابسته به ارتش اسرائیل و جمع آوری اطلاعاتی در خصوص هویت افسران ارشد و دیگر نظامیان اسرائیلی سخن می گوید. این نهاد می گوید اطلاعات ارزشمندی از نظامیان اسرائیلی جمع آوری کرده است."

"واحد سايبري ایران" پيش تر اعلام كرده بود كه طی عملیاتی به پايگاه اطلاعاتی ارتش اسرائيل نفوذ كرده و و اطلاعات مهم و ارزشمندي بدست آورده است .  اين اطلاعات شامل جزئيات مشخصات حدود  2000 سرباز و افسر اسرائيلي است و با اين نفوذ توانسته است اطلاعات ارزشمندي را از مؤسسه امنيتي اسرائيلي  ، شماره تلفنهاي همراه  و مهمترين اطلاعات سري آنها را بدست آورد.

شبكه ده تلويزيوني اسرائيل تصریح کرد : بخش اعظم آنچه كه سازمان ايراني در مورد اين نفوذ بیان کرده است صحيح مي‌باشد و جزئياتي كه ايران بدان دست يافته در اين پايگاه اطلاعاتي اسرائيل موجود بوده است .

اين شبكه همچنین مدعي شد: هنوز مشخص نیست این اطلاعات به تازگی کشف شده یا پیشتر منتشر شده بوده است . همچنين اين شبكه جزئياتي تحليلي از زبان مجری اين شبكه پخش نمود كه به اطلاعات ايراني‌ها و دقتشان اشاره مي‌نمود.

انتهاي پيام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار