مسابقه دو صحرانوردی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان (آقایان) ششم دی به میزبانی استان فارس برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، قرار بود این رقابت در استان کرمانشاه برگزار شود که به علت برودت هوا و شرایط نامساعد آب وهوایی، میزبانی به استان فارس واگذار شد.
 
مسابقه دو صحرانوردی قهرمانی کشور درشهر صدرا در فاصله 30 کیلومتری شیراز مرکز استان برگذار می شود.
 
بر اساس اعلام کمیته صحرانوردی، طراحی مسیر به گونه ای بوده که علاقه مندان به مشاهده این مسابقه بتوانند به راحتی این رقابت جذاب و دیدنی را ببینند.
 
دوندگان پس از پشت سر گذاشتن مسیر 12 کیلومتری به کار خود پایان خواهند داد.
 
احمد گودرزی مسئول کمیته صحرانوردی فدراسیون با اشاره به نامساعد بودن شرایط آب و هوایی استان کرمانشاه و مسدود بودن راهها، گفت: برای حضور تعداد بیشتری از ورزشکاران نقاط مختلف کشور و با توافق همکارانمان در استان فارس مسئولیت میزبانی را به این استان محول کردیم تا در شرایط جوی نسبتا بهتری شاهد برگزاری رقابت ها باشیم.
 
مسئول کمیته دو صحرانوردی افزود: این نخستین بار نیست که استان فارس میزبان می شود و اطمینان داریم که همکارانمان تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا مسابقات به بهترین نحو ممکن برگزار شود.
 
گودرزی ادامه داد: استان ها تا شب قبل از مسابقه هم می توانند جهت حضور در این رقابت اعلام آمادگی کنند، به همین دلیل تعداد دقیق استانها و شرکت کنندگان حاضر، در روز برگزاری مسابقه مشخص خواهد شد.
 
سال گذشته این رقابت ها در استان سمنان برگزار شد که محمد جواد صیادی از فارس در مکان نخست ایستاد و احسان زینی وند از ایلام و محمد رضا ابوترابی از تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار