شهردار منطقه 9 تهران از تامین روشنایی بخش های مرتبط و در اختیار شهرداری خبر داد .

 به گزارش خبرنگار  اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر گفت: تامین روشنایی محدوده هایی نظیر پلهای عابر پیاده ، تندیس ها ، المانهای شهری ، پلهای روگذر و زیرگذر و برخی از معابر به عهده شهرداری بوده و در همین راستا عملیات بازبینی و تامین روشنایی بخش های مختلف منطقه در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.

وی افزود: در محدوده ناحیه یک ، چراغ های پایه کوتاه بزرگراه یادگار امام (ره) و خیابان های استاد معین ، 21 متری جی ، هاشمی ، میرقاسمی ، و لعل آخر بازبینی و مشکل حل شده تا شهروندان ساکن در این محلات تردد آسانی داشته باشند.

مهندس حسینی با تاکید بر اینکه تامین روشنایی معابر به ویژه بزرگراهها به عهده برق است ، گفت: در برخی از معابر برای زیباسازی و ایجاد روشنایی بیشتر ، تعدادی چراغ نصب شده است.
وی ادامه داد: در معابر پرتردد و اصلی نیاز به هماهنگی و همکاری پلیس راهور بوده که با کسب مجوز این مشکل مرتفع شده است.

شهردار منطقه 9 با اشاره به تامین روشنایی در محدوده ناحیه دو نیز گفت: در این بخش از پایتخت نیز معابری نظیر 30 متری جی ، طالقانی ، امام محمد باقر (ع) و بزرگراه فتح دارای چراغ پایه کوتاه بوده که پس از شناسایی نیز در این خصوص اقدام شد.

وی در پایان تامین روشنایی تندیس ها ، بیلبوردهای تبلیغاتی ، نمادهای شهری ، ورودی ساختمان سراها و شهرداری های نواحی را از دیگر فعالیتهای اجرایی برشمرد و تاکید کرد: در حال حاضر طرح نگهداشت روشنایی معابر در اولویت فعالیتهای خدمات شهری و زیباسازی قرار دارد. 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: معابر ، پایتخت ، شهرداری ، مرتفع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار