رودهن/

زیارت اربعین یکی از نشانه های مومن است

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن گفت: زیارت اربعین طبق فرموده امام حسن عسگری (ع) یکی از علائم مومن است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :در طول سال زیارت های مخصوصه امام حسین (ع) در ایام های مختلف مانند نیمه شعبان و 13رجب و شب های قدر و زیارت های مطلقه مانند زیارت های عاشورا و ورارث و معروفه مثل زیارت اربعین خوانده می شود .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :زیارت اربعین طبق فرموده امام حسن عسگری (ع) یکی از علائم مومن است هم اکنون 20 میلیون ذائر عاشق آستان مقدس امام حسین (ع) در کربلای معلی گرد هم آمده اند و برای مصیبت وارده بر خاندان پیامبر گرامی اسلام سوگواری و عزاداری و نوحه سرایی می کنند .

امام جمعه شهر های پردیس و رودهن اضافه کرد:رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس سد محاصره دشمن را با سربند هایی مزین به نام مبارک ائمه اطهار (ع) و زمزمه یاد سرور و سالار شهیدان را می شکستند و شور حسینی کاملا درجبهه های دوران جنگ تحمیلی نمایان بود .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهارداشت :جوانان ما در دوران دفاع مقدس تمام شاخص های وجودی شهدا مانند تقرب به خداوند متعال و عبادت های شبانه را داشتند و به امید زیارت کربلی معلی مدال شهادت را برگردن انداختندروحشان همیشه شاد و با شهدای کربلا محشور شوند ./س


برچسب ها: زیارت ، اربعین ، مومن ، شب قدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.