مدیر پروژه بین‌المللی حفاظت از یوز‌پلنگ آسیایی گفت: پیراهن جدید تیم ملی با ‌لوگوی یوزپلنگ‌ آسیایی پس از تایید ‌فیفا ‌رونمایی می‌شود.

جو‌کار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پس از بررسی‌های انجام شده در کار‌گروه چندین نمونه برای لو‌گوی پیراهن ملی طراحی شد که از بین آنها یکی از طرح‌ها توسط کار گروه تایید شد.
 
وی با اشاره به مشخصات این طرح افزود: این طرح در تیم سبز و کرم رنگ و در ابعاد 10×10 سانتی متر طراحی شده و به خاطر دلایلی تنها سر و صورت یوز‌پلنگ در این آرم طراحی شده است،‌اما چیزی که این چهره را متمایز می‌کند خط اشک این گونه زیبا است.
 
مدیر پروژه بین‌المللی حفاظت از یوزپلنگ‌ آسیایی اظهار داشت: این طرح با نام یوز‌پلنگ آسیایی که بعد جهانی دارد و در همه جا با این نام این حیوان را می‌نشاسند روی پیراهن فوتبالیست‌های کشورمان نقش می‌بندد.
 
جو‌کار در پایان خاطر نشان کرد: طرح نهایی به فیفا‌ ارسال شده است که پس از تصویب طرح و چگونگی جا‌نمایی آن روی پیراهن فوتبالیست‌ها از پیراهن جدید تیم ملی به همراه آرم یوز‌پلنگ ر‌ونمایی خواهد شد.
 
شایان ذکر است: پیشنهاد این موضوع که یوزپلنگ آسیایی به عنوان نماد ایران در بازی‌های جام جهانی حضور داشته باشد را امسال سازمان محیط زیست کشور در سفر سپ‌بلاتر به ایران و دیدار با خانم ابتکار مطرح کرد که مورد توافق قرار گرفت تا در حمایت از این گونه درحال انقراض فوتبالیست‌های کشورمان با نماد یوزپلنگ آسیایی به مسابقات جام جهانی اعزام شدند.
انتهای پیام/
 
 
 
 
 

برچسب ها: یوزپلنگ ، سینه ، میر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عرب اسدی
۱۲:۵۰ ۰۳ دی ۱۳۹۲
امیدواریم ملی پوشان هم مثل همون یوز پلنگ ها که در کمین طعمه هاشون می نشینند بتوانند راه نفوذ دروازه حریفان را در جام جهانی پیدا و نفوذ کنند و به عنوان یوز های ایرانی در جام جهانی حادثه ساز شوند
آخرین اخبار