نماینده مردم اردبیل، نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت عدم رعایت قاعده مذاکرات از سوی آمریکا ظرف 3 ساعت به حالت قبلی باز می گردیم.

منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: به آمریکاییها اعلام کردیم و به حسابشون نوشتیم که دیوار بی اعتمادی 67 ساله را بالاتر بردند و چند واقعیت در این بین نمایان شد؛ اول اینکه ثابت شد صدای واحدی در آمریکا وجود ندارد دوما، اثبات شد جریانات صهیونیستی می توانند اعمال نفوذ کرده و اراده دارند بر علیه امنیت ملی و نافع ملی آمریکا تصمیم اتخاذ کنند و این به نوبه خود برای مردم آمریکا بسیار تاسف بار است که منافع بیش از 200 میلیون مردم آمریکا را صهیونیستها دچار مشکل کنند.

وی تاکید کرد: به اروپایی ها ثابت کردیم آمریکا غیر قابل اعتماد است و رفتار و سیاست خود را به آمریکا گره نزنند علاوه بر این از فضای بوجود آمده برای رسوایی بین المللی آمریکا بهره برداری و بر هوشمندی تیم مذاکره کننده تاکید شد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت خلف وعده از توافق ژنو توسط آمریکا، برای ما برگشتن به حالت قبل از مذاکره و سایر اهداف تنها ظرف مدت 3 ساعت محقق شده و غنی سازی 20 درصد از سر گرفته می شود.

حقیقت پور خاطر نشان کرد: توصیه می شود آمریکا بیش از این با شیشه عمر خود بازی نکند و باید بپذیرد که این صنعت وعلم بومی شده و ما به هیچ وجه از خطوط قرمز خود عدول نخواهیم کرد.

وی گفت: ما خود را ملزم به رعایت قاعده بازی میدانیم و اگر طرف مقابل قاعده بازی را بر هم بزنند ظرف 3 ساعت به حالت قبلی باز می گردیم./س

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، بازگشت ، به ، غنی ، سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.