معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از راه‌اندازی بخش جراحی قلب باز در دهه‌ی فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، «هومن کامرانیان» با اشاره به عدم راه‌اندازی بخش جراحی قلب باز و رادیوتراپی بیمارستان «واسعی» در دولت قبلی و پیگیری‌های انجام شده از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، تصریح کرد: بخش جراحی قلب باز در دهه‌ی فجر امسال‌ و بخش‌های رادیوتراپی و شیمی‌درمانی در نیمه‌ی نخست سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین از راه‌اندازی 3 کلینیک ویژه در سطح بیمارستان‌های شهرستان سبزوار در نوبت عصر برای خدمات جامع و مطلوب در حوزه‌ی درمان علاوه بر کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی این دانشگاه خبر داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در خصوص واگذاری بیمارستان «حشمتیه» شهرستان سبزوار به بخش خصوصی، این طرح را از طرح‌های «مهر ماندگار» دانست و به اخذ مجوز واگذاری بیمارستان به بخش خصوصی با تعرفه‌ی دولتی در جلسه هیئت امناء دانشگاه علوم پزشکی شهرستان سبزوار اشاره کرد.

کامرانیان سپس از اخذ مجوز راه‌اندازی دو پایگاه اورژانس جاده‌ای اضافه بر پایگاه‌های مصوب شده کشوری توسط این معاونت خبر داد و گفت: مقدمات کار در حال انجام بوده و این پایگاه‌ها در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین به برگزاری اولین دوره آزمون غیرحضوری کارکنان درمانی و اداری بیمارستان‌های تابعه با موضوعات «ایمنی بیمار و پرسنل، کنترل عفونت، بهداشت محیط و سلامت شغلی» در بین 700 نفر اشاره کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تصریح کرد: این آزمون در راستای آمادگی بهتر کارکنان و افزایش رضایت‌مندی مردم از خدمات بیمارستانی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: خراسان ، سبزوار ، جراحی ، قلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.