"علی مرادخانی" ضمن تقدیر از حضور هنرمندان برای عیادت از جانبازان ادامه ی این اقدامات را ضروری دانست.

"علی مرادخانی" معاونت حوزه هنری وزارت ارشاد در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران در خصوص عیادت هنرمندان موسیقی پاپ از جانبازان شیمیایی عنوان کرد: این حرکت به پیشنهاد دوستان هنرمند در حوزه‌ی پاپ صورت گرفت و  پس از مطرح شدن ، ما هم از آن استقبال کردیم.

وی افزود: همچنین در صدد هستیم تا در آینده در سایر حوزه‌های هنری نیز این اقدامات را انجام دهیم.

"مرادخانی" اظهار داشت: این حرکت، جهش و کوشش، در جهت قدردانی از جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس نیز باید تداوم یابد و تلاش ما بر این است تا این‌گونه اقدامات در آینده ادامه داشته و در سطوح بیشتری صورت گیرد.

وی همچنین در خصوص انجام اقداماتی برای بهبودی موسیقی پاپ بیان کرد: در هفته‌های آتی و پس از پایان ماه صفر تدابیر  ویژه‌ای را برای این حوزه در نظر گرفته‌ایم .

"مرادخانی" در ادامه افزود: هنرمندان عزیز خود را بر این موضوع که مدت بسیاری نتوانسته‌اند مجوز بگیرند مقید نکنند. زیرا تا آخرین ساعات مانده به جشنواره‌ی مسیقی فجر نیز می‌توانند مجوز خود را ارائه دهند.

وی در آخر تصریح کرد: هنرمندان عزیز این عرصه با طیب خاطر و میل و علاقه‌ی قلبی به فعالیت خود ادامه دهند، زیرا با یاری خداوند در آینده‌ی نزدیک اتفاقات خوشایندی برای این حوزه‌ی موسیقی رقم می خورد.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار