زمان ثبت نام در ششمین جشنواره وب ایران پس از 2 ماه به پایان رسیده است. ثبت نام جشنواره وب ایران از تاریخ 4 آبان ماه 1392 آغاز شد و تا تاریخ 30 آذر ماه 1392 ادامه داشت. با پایان ثبت نام، 9107 وب سایت شرکت کننده در جشنواره وب ایران به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ زمان ثبت نام در ششمین جشنواره وب ایران پس از 2 ماه به پایان رسیده است. ثبت نام جشنواره وب ایران از تاریخ 4 آبان ماه 1392 آغاز شد و تا تاریخ 30 آذر ماه 1392 ادامه داشت. با پایان ثبت نام، 9107 وب سایت شرکت کننده در جشنواره وب ایران در 4 شاخه «کسب و کار های اینترنتی» ، «استارتاپ ها» ، «اطلاع رسانی و فرهنگی» و «صنایع مرتبط» و 43 گروه به رقابت خواهند پرداخت. این جشنواره هر ساله تلاش در ایجاد فرصت برای وبسایت‌های ایرانی به منظور رقابت کمی و کیفی و کمک به رشد و شکوفایی وبسایت‌ها در حوزه وب می‌کند.


شروع ارزیابی وب سایتها

ازتاریخ 1 دی ماه 1392، ارزیابی و سنجش وبسایت‌ها توسط داوران جشنواره وب ایران اغاز شده است. داوران جشنواره وب ایران که هر ساله از میان متخصصین و فعالان برجسته حوزه وب انتخاب می شوند به مدت یک ماه به بررسی وبسایت‌های شرکت کننده می پردازند. ملاک های داوری ششمین جشنواره وب ایران شامل «محتوا» ، «ساختار و مسیر» ، «طراحی دیداری» ، «کارکرد» ، «تعامل» ، «تجربه کلی» می باشد. نامزدهای این دوره در تاریخ 1 بهمن ماه 1392 معرفی خواهند شد. مراسم اختتامیه ششمین جشنواره وب ایران در تاریخ 1 اسفند ماه 1392 برگزار خواهد شد. مشاهده جدول زمانبندی کامل

رای گیری مردمی

سایت های برتر در جشنواره وب ایران در دو گروه به انتخاب داوارن و رای گیری مردمی معرفی می‌شوند. برای شرکت در بخش رای گیری مردمی شرکت کنندگان می توانند با ورود به پنل جشنواره وب ایران و از بخش "دفتر کار من" کد مربوط به رای گیری مردمی را دریافت و در سایت خود قرار دهند. کاربران با رای دادن به سایت یا سایت‌های مورد علاقه خود، امکان اینکه آن سایت در بین برندگان مردمی جشنواره وب ایران قرار گیرد را ایجاد می نمایند. شایان ذکر است که رای گیری مردمی از تاریخ 15 دیماه 1392 آغاز می شود.

برای کسب اطلاعلات بیشتر از ششمین جشنواره وب ایران به وب سایت جشنواره مراجعه نمایید.

گزارش از حسین جاهدی

امتياز تحريريه دريچه فناوری اطلاعات به این مطلب:

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.