مربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: صنعت مس توانست مقابل تراکتورسازی تبریز که یکی از مدعیان قهرمانی است، بازی خوبی را به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، آتیلا حجازی در نشست خبری بعد از دیدار دو تیم صنعت مس کرمان و تراکتورسازی تبریز، از جدا شدن تیم صنعت مس کرمان از قعر جدول ابراز رضایت و خوشحالی کرد و گفت: تصمیم داریم در روزهای آینده برای بازی‌های جام حذفی و لیگ با آمادگی کامل پیش برویم و فقط برای پیروزی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه کاش حداقل در دقیقه 60 گل می‌خوردیم تا فرصت جبران داشته باشیم ، افزود: یک غفلت کوچک سبب شد ، در روزی که شایسته پیروزی بودیم به یک امتیاز بسنده کنیم.

مربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان با اشاره به اینکه داور می‌توانست سوت پایان بازی را در دقیقه 95 به صدا درآورد ، خاطرنشان کرد: داور می‌توانست با محاسبه وقت تلف شده ی این دیدار، حداکثر یک دقیقه بیشتر بازی را ادامه دهد، اما این مورد اتفاق نیفتاد و صنعت مس کرمان در روزی که می‌توانست پیروز بازی شود، سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کرد.

حجازی یادآور شد: تیم صنعت مس به قدری خوب بازی کرد که تیم تراکتورسازی مجبور شد به توپ‌های بلند رو بیاورد، اما حتی با همان شیوه هم دفاع ما بی‌نقص عمل کرد و این نوید روزهای بهتری را به ما می‌دهد.

تیم صنعت مس کرمان در صورت پیروزی مقابل تیم تراکتورسازی می توانست با کسب سه امتیاز،سه پله صعود کند اما با نتیجه تساوی و کسب یک امتیاز توانست یک پله صعود کند.

در این دیدار، پرویز مظلومی سرمربی تیم صنعت مس کرمان از نشستن روی نیمکت تیمش محروم بود و بازی را از جایگاه خبرنگاران نظاره می کرد ./ش


برچسب ها: مس ، پیروزی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.