مربی تیم کشتی آزاد استیل آذین ایرانیان گفت:از آنجا که در کشتی هیچ چیز قابل پیش بینی نیست برای رسیدن به فینال تیم گاز مازندران را دست کم نخواهیم گرفت.

علی اکبر دودانگه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:در مرحله مقدماتی رقابتهای لیگ برتر هر چند در برخی از دیدارها ضعف هایی هم داشتیم اما خوشبختانه با اقتدار توانسیم به عنوان تیم نخست از گروه خود صعود کنیم.
 
وی با اشاره به دیدار مرحله نیمه نهایی مقابل گاز مازندران تصریح کرد:شاید روی کاغد بسیاری از کارشناسان شانس پیروزی استیل آذین را مقابل گاز مازندران بیشتر بدانند اما در کشتی پیش بینی کار منطقی و درستی نیست چرا که همه چیز روی تشک مسابقه مشخص می شود و ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که تمامی معادلات را بر هم بریزد.
 
دودانگه افزود:برای دیدار مقابل گاز مازندران ریسک نخواهیم کرد و با قدرت به میدان خواهیم رفت به همین منظور نیز کشتی گیرانمان تمرینات بسیار خوب و منسجمی را در روزهای گذشته پست سر گذاشتند واز هر نظر آماده دیدارهای پیش رو هستند.
 
وی در خصوص وضعیت کشتی گیران خارجی تیم استیل آذین نیز اظهار داشت:هر سه کشتی گیر خارجی خود را در اختیار داریم که به طور حتم از آنها بنا به شرایط مسابقه استفاده خواهیم کرد.
 
مربی تیم کشتی آزاد استیل آذین ایرانیان خاطرنشان کرد:با توجه به شرایط مطلوبی که داریم و از آنجایی که تیم را برای قهرمانی بستیم رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست فقط باید باهوش عمل کنیم چرا که در این دیدارهای حساس هر تیمی کمتر اشتباه کند به موفقیت خواهد رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار