عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین درباره احتمال یکی شدن دو فراکسیون اصولگرایان و رهروان ولایت تصریح کرد: بحث یکی شدن مطرح نیست، اعضای این دو فراکسیون تصمیم گرفتند در مسائلی که وحدت نظر دارند به صورت عملی رفتار کنند

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، غلامعلی حداد عادل در جمع خبرنگاران درباره دیدار فراکسیون اصولگرایان با علی لاریجانی گفت: این دیدار خیلی وقت پیش صورت گرفته است و دیدارهای این چنینی طبیعی است.

وی افزود: دیدار در حد مطرح شدن مسائل داخلی مجلس بود چراکه اصولا فراکسیون اصولگرایان و فراکسیون رهروان ولایت در بسیاری از مسائل مانند هسته‌ای و بودجه اشتراک نظر دارند و با هم در ارتباط هستند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین درباره احتمال یکی شدن دو فراکسیون اصولگرایان و رهروان ولایت تصریح کرد: بحث یکی شدن مطرح نیست، اعضای این دو فراکسیون تصمیم گرفتند در مسائلی که وحدت نظر دارند به صورت عملی رفتار کنند که نمونه‌اش را می‌توان دعوت از دکتر تخت روانچی عضو هیئت مذاکره‌کننده ایرانی از سوی دو فراکسیون مطرح کرد.

حداد عادل تاکید کرد: دو فراکسیون اصولگرایان و رهروان ولایت در مواردی که محل اختلاف نیست به صورت واحد عمل خواهند کرد و در آینده نیز این روند را دنبال می‌کنند.

رئیس مجلس هفتم همچنین درباره دیدار فراکسیون اصولگرایان با رئیس‌جمهور ادامه داد: من همواره رئیس‌جمهور را در شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین در مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌بینم، هنوز رئیس‌جمهور دیدارهای فراکسیونی نداشت، اگر برنامه‌ای در این خصوص داشته باشد ما استقبال می‌کنیم ولی هنوز درخواستی از سوی فراکسیون به رئیس‌جمهور ارائه نشده است.

این نماینده مجلس همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه آیا فراکسیون اصولگرایان با طرح پیشنهادی تعدادی از نمایندگان در خصوص غنی‌سازی 60 درصدی اورانیوم موافق است یا نه گفت: این طرح نظر بعضی از نمایندگان است، این موضوع چیزی نیست که فراکسیون آن را دنبال کند.

وی همچنین درباره کارشکنی عده‌ای در آستانه سالگرد 9 دی خاطرنشان کرد: عده‌ای مخالف بودند که ملت 9 دی را آفریدند حتما آنها از احیای 9 دی خوشحال نیستند، 9 دی یک واکنش مردمی در برابر فتنه بود و طرفداران فتنه از یادآوری 9 دی خوششان نمی‌آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: لاریجانی ، ولایت ، مسائل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار