شرکت "گوگل" در نظر دارد نسل جديد برنامه‌ها براي تعامل بيشتر با کاربران را رونمايي کند که نه به عنوان يک برنامه بلکه به عنوان يک دوست و مشاور بتواند به کاربر کمک کند.

به گزارش خبرنگار اورژانسit باشگاه خبرنگاران، شرکت گوگل يک برنامه جالب و حيرت‌انگيز براي کمک به برقراري روابط اجتماعي درست بين فرد کاربر و اطرافيان او درست کرده است.

گفتني است: اين فناوري که نوعي ناظر ويديويي است با استفاده از فناوري تجزيه و تحليل پيشرفته، پيشنهادهايي به کاربر براي بهبود صحبت‌ کردن در خصوص موضوعات مختلف مي‌دهد.

بررسي‌ها نشان ‌مي‌دهند؛ اين برنامه حالت نوعي ناظر بر نحوه حرف زدن فرد دارد و چنانچه احساس کرد فرد گفتگوي کاري و يا دوستانه غيرموفقي دارد حتي مي‌تواند ميکروفن فرد کاربر را خاموش نمايد.

به طور مثال اگر فرد مکالمه را به سمت و سوي منفي پيش ببرد نرم‌افزار توصيه خواهند کرد که فرد گفتگو را به سمت و سوي مثبت پيش ببرد.

کارشناسان "گوگل" اين نرم‌افزار را به ويژه موفق بودن فنون مذاکره اداري بسيار موثر مي‌دانند و البته توسعه اين نرم‌افزار در دستور کار کارشناسان شرکت گوگل قرار دارد تا از حالت روباتيک بيشتر به حالات انساني تبديل شود.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.