رئيس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ گفت : محدويت ترافيکي براي تردد در مسيرهاي منتهي به محل برگزاري نماز جمعه در مصلاي بزرگ امام خميني (ره) نداريم.

سردار رحيمي در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاري نماز جمعه اين هفته در مصلاي تهران گفت: از ساعت 7صبح روز جمعه تا پايان زمان مراسم نماز جمعه در برخي مسيرها محدويت توقف خواهيم داشت. 

وي گفت : براي تسهيل تردد نمازگذاران در خيابان شهيد بهشتي از ميدان تختي تا خيابان پاکستان ، طول خيابان خيابان شهيد قنبر زاده و طول خيابان پاکستان هيچ گونه توفقي در دو طرف خيابان نخواهيم داشت. 

سردار رحيمي گفت :  خيابان شهيد اکبري و صابونچي هم پيش بيني شده است تا نماز گزاران بتوانند با راهنمايي پليس راهنمايي و رانندگي و ستاد نماز جمعه ، موتورهاي خود را  پارک کنند و پليس تا پايان مراسم از اين موتورها حفاظت خواهد کرد.

وي افزود: پارکينگ هاي شمالي و جنوبي مصلاي بزرگ امام خميني با ظرفيت سه هزار خودرو براي نمازگزاراني که با خودرو شخصي به مراسم نماز جمعه مي ايند ، در نظرگرفته شده است.  
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ همچنين از پيش بيني اتوبوس هاي شرکت واحد از سراسر تهران براي انتقال نمازگزارن به پارکينگ هاي 5،6،7،8 خبر داد که با اتوبوس به محل نماز جمعه مي ايند.

سردار رحيمي گفت : اين اتوبوس ها پس از پايان نماز هم نمازگزاران را انتقال مي دهند. 

سردار رحيمي گفت : براي نمازگزاراني که نمي توانند در محوطه مصلا تردد کنند حدود 40دستگاه ون براي جابجايي در داخل و بيرون مصلاي بزرگ امام خميني (ره) پيش بيني شده است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: محدویت ، ترافیکی ، مصلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار