حميد منوچهري گفت:‌ جاي سینماي رزمي در ايران خالي بوده و معتقتدم بايد براي اين فيلم‌ها سرمايه‌گذاري شود.

حميد منوچهري،‌ مدير دوبلاژ پيشكسوت سيما با اشاره به فيلم سينمايي "اژدهاي سرخ" در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت:  جاي صنعت سينماي رزمي در كشورمان خالي بود. به اين دليل كه فقط فيلم‌هاي اكشن پليسي ساخته مي‌شود. 

وي افزود: اگر مسئولان دست‌اندركار بيشتر عنايت كنند،‌ به طور قطع آثار بهتري را درخصوص سينماي رزمي كشورمان خواهيم داشت.
 
منوچهري با اشاره به زحمت "احمد راستگو" كارگردان "اژدهاي سرخ"،‌ اظهار داشت:‌ "راستگو" و "جعفري" كار بزرگي را انجام دادند و به نوعي ساختن اين‌ اثر از خودگذشتگي و شهامت را مي‌طلبيد كه اين دو بزرگوار به خرج دادند. 

اين دوبلور پيشكسوت سيما،‌ افزود:  "اژدهاي سرخ" با هزينه شخصي كارگردان و تهيه‌كننده ساخته شد و انتظار مي‌رود كه "وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي"،‌ "فارابي" و تلويزيون اين عزيزان را حمايت بيشتري كند. 

منوچهري درخصوص ساخت فيلم سينمايي "اژدهاي سرخ 2"،‌ تصريح كرد:  به طور قطع "اژدهاي سرخ 2"  بهتر از سري اول آن خواهد شد و هرگونه نقصي در ساخت سري جديد آن برطرف مي‌شود.
 
وي افزود: در دوبله آن سعي شده كه همه چيز به خوبي پيش رود و خوشبختانه "اژدهاي سرخ" دوبله قابل توجهي را داشت. 

دوبلور "ارباب حلقه‌ها" با اشاره به هنرمندان بازيگر،‌ اظهار داشت: اميدوارم عزيزان هنرمند به جايي برسند كه بتوانند به جاي خودشان صحبت كنند و نيازي به دوبله نداشته باشند،‌ ولي در فيلم سينمايي "اژدهاي سرخ"  به دليل كمبود هزينه و تازه‌كار بودن بازيگران،‌ مجبور به استفاده از دوبله شدند.
 
 
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار