نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: راه سازی در جریان تاسیس شهرستانهای جدید باید اولین گام در جریان تقویت زیرساخت های شهری به منظور کاهش مشکلات مردم در این زمینه باشد.

لاله افتخاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:شهرستانهای تازه تاسیس برای برخورداری از ساختاری مطلوب نخست در حوزه حمل و نقل نیازمند زیرساخت های کامل هستند و شهرستان پردیس هم از این دایره بیرون نیست .

وی با اشاره به اهمیت مقوله راه سازی در جریان ساخت شهرک های جدید تصریح کرد :راه سازی در جریان تاسیس شهرستانهای جدید باید اولین گام در جریان تقویت زیرساخت های شهری به منظور کاهش مشکلات مردم در این زمینه باشد و شرکت های شهر سازی باید این مهم را در دستور کار خود قرار دهند .

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب اضافه کرد :راه سازی در فاز های مختلف شهرپردیس در حال رسیدن به نقطه ایده آل است و از سوی دیگر بخشی از کمربندی بومهن را افتتاح کرده و پیگیر احداث کامل این طرح هستیم.

افتخاری در خاتمه اظهارداشت :من نماینده مردم شهرستان پردیس در مجلس شورای اسلامی از هیچ تلاشی برای استقرار وضعیت مطلوب در این منطقه در زمینه های مختلف دریغ نخواهم کرد ./س


برچسب ها: راه سازی ، زیرساخت ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.