ستاره‌های عرصه‌ی سینما و تلویزیون به همراه هنرمندان عرصه‌ی موسیقی برای همدردی با "بنیامین بهادری" در مراسم هفتمین روز درگذشت همسر این خواننده‌ی پاپ شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه‌ی موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر در مراسم هفتمین روز درگذشت "نسیم حشمتی" همسر "بنیامین بهادری"  در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد.

 این مراسم با حضور جمعی از خوانندگان، آهنگسازان و بازیگران سینما و تلویزیون برپا شد سخنرانی این مراسم را آیت الله موسویان برعهده داشت و حاج محسن طاهری و حاج سید مجید بنی فاطمه مداح مراسم هفتمین روز درگذشت همسر بنیامین بهادری بودند.

بر اساس این گزارش هنرمندانی همچون "بابک جهانبخش" و همسرش، "مجید خراط‌ها"، "محمدرضا خانزاده"، "بهمن هاشمی"، "محسن رجب‌پور"، "پژمان بازغی" و همسرش "مستانه مهاجر"، "احسان علیخانی"، "رضا تاجبخش"، "مجید طوسی"، "یاشار خسروی"، "حامد کمیلی"، "الهام جعفرنژاد"، "سیامک اشعریون"، "علیرضا میرآقا" و  "سید علی ضیا" حضور داشتند که اجرای این مراسم نیز بر عهده‌ی  مجری "ویتامین ث" بود.

همچنین "عبدالحسین مختاباد" خواننده و عضو شورای شهر تهران نیز در این مراسم شرکت کرد.

گفتنی است در مراسم هفتمین روز درگذشت همسربنیامین بهادری پیام‌های تسلیتی از جانب مردم و سایر هنرمندان به این هنرمند کشورمان ارائه شد و از جانب بنیامین نیز پیامی به منظور تشکر از همدردی هنرمندان و مردم قرائت شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یه بنده خدا که خیلی ناراحت شد
۱۶:۵۰ ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
خدا بیامرزه-همه رفتنی هستن-این جمله آرامبخشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۰۷ دی ۱۳۹۲
محسن یگانه هم بود .من دیدم
Iran (Islamic Republic of)
مجید مؤذنی
۲۰:۴۰ ۰۷ دی ۱۳۹۲
می خواستم به بنیامین بهادری تسلیت بگویم لطفا نظر من را به اطلاع ایشان برسانید.
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۵:۳۴ ۰۷ دی ۱۳۹۲
سلام خدا رحمتش کنه.من به واقع خیلی متاثرشدم.هرچندمیدونم تاثرمن کاری رو از پیش نمیبره ولی فقط میتونم بگم خداهمسرشون رو قرین رحمت خودش قرار بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۰۷ دی ۱۳۹۲
خدا رحمتش كنه و به بنيامين صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
مهدی65
۰۱:۴۴ ۰۷ دی ۱۳۹۲
خدارحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
نفس
۲۲:۳۶ ۰۶ دی ۱۳۹۲
تسلیت ....تسلیت...
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۲:۱۹ ۰۶ دی ۱۳۹۲
این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نماییم و از خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت کرده و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می‌نماییم.
آخرین اخبار