سرمربی تیم کشتی آزاد استیل آذین ایرانیان گفت: چند روز قبل از شروع مرحله نهایی رقابتهای لیگ از سرپرست سازمان لیگ خواهش کردیم تا در دیدارهای تیم ما از آقای زنگنه استفاده نکند.

ابراهیم مهربان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:من نمی خواهم بگویم که آقای زنگنه در قضاوتش قصد و نیتی داشته اما بنا به دلایلی از مسئولان برگزاری مسابقات لیگ و شخص محمد ابراهیم امامی سرپرست سازمان لیگ پیش از آغاز روز پایانی این مسابقات خواهش کردیم در دیدارهای تیم ما از این داور استفاده نکند.
 
 وی تصریح کرد:متأسفانه در حساس ترین مسابقه یعنی فینال طاهر محمدعلي زنگنه قضاوت کرد و در مسابقه وزن 84 کیلو گرم داوران در حالی که کشتی گیر ما کار می کرد به او اخطار دادند وهمین موضوع در نهایت در نتیجه تیمی تأثیرش را گذاشت.
 
مهربان درپاسخ به این سوال که یعنی علت شکست تیمش در دیدار فینال ضعف داوری بوده گفت:من نمی گویم داوری باعث باخت ما شده اما وقتی از مسئول سازمان لیگ خواهش می کنیم از آقای زنگنه استفاده نکند و  آنها به این موضوع توجهی نمی کنند یک سری شائبه بوجود می آید.
 
وی با بیان این که به هیچ عنوان برد وباخت مطرح نیست عنوان کرد:در هر صورت شکست هم جزئی از یک رقابت ورزشی است اما اعتقاد دارم عدالت رعایت نشد وگرنه به طور حتم استیل آذین قهرمان این دوره از مسابقات لیگ برتر می شد.
 
سرمربی تیم کشتی آزاد استیل آذین خاطرنشان کرد:در هرصورت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد در سال جاری به پایان رسیده از آنجا که به دنبال قهرمانی بودیم به هیچ عنوان از نتیجه راضی نیستم اما بچه ها زحمت خود را کشیدند و از آنها رضایت دارم.
 
در پایان مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و در دیدار فینال تیم استیل آذین ایرانیان با نتیجه 4 بر 3 مقابل تیم ثامن الحجج(ع) مغلوب شد و به عنوان نایب قهرمانی رسید.
 
نتایج انفرادی این دیدار به شرح زیر است: (اسامی تیم سبزوار در ابتدا آمده است)
55 کیلوگرم: یاسر حیدرقلی نژاد 2 – امید جلالی بهار 4
60 کیلوگرم: مصطفی آقاجانی 4 - حسن مرادقلی صفر
66 کیلوگرم: ماگومد قربان علی اف 8 - سبحان محمدزاده
74 کیلوگرم: رضا افضلی 3 - دنیس سارگوش 6
84 کیلوگرم: احسان امینی 3 برنده - اسماعیل نجاتیان 3
96 کیلوگرم: عرفان امیری 2- عبدالسلام گادیسوف 9
120 کیلوگرم: حاجی مراد گاتسالوف 8 – سید محمدرضا آذرشکیب 6

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار