يك كارشناس سياسي گفت: هدف عمليات‌هاي تروريستي، افزايش درگیری‌های داخلی در لبنان است تا برخي از كشورها و گروه‌ها به اهداف خويش برسند و در این زمینه رژیم صهیونیستی بیشترین سود را از این درگیری‌ها خواهد برد.

"مصيب نعيمي" در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران در خصوص وقوع عمليات تروريستي در لبنان گفت: اين عملیات تروریستی برای ایجاد تنش و اختلافات بیشتر میان جناح‌ها و گروه‌های سیاسی لبنان است.  
 
وي افزود: پشت پرده اين قبيل عملیات‌های تروریستی، افزايش درگیری‌های داخلی در لبنان است تا برخي از كشورها و گروه‌ها به اهداف خويش برسند و در این زمینه رژیم صهیونیستی بیشترین سود را از این درگیری‌ها خواهد برد.  
 
نعيمي تصريح كرد: ردپای گروه‌های تروریستی و  تکفیری در این عملیات مشخص است، نحوه این عملیات تروریستی با عملیات تروریستی در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران  بسیار مشابهت دارد كه نشان از يك خط فكري مشخص براي ايجاد اختلاف و درگيري در لبنان است.
 
اين كارشناس مسائل سياسي در پايان خاطرنشان كرد: با توجه به نزدیکی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری لبنان و شرایط حساس سیاسی اين كشور، برخی از گروه‌هاي شکست خورده سیاسی لبنان و كشورهاي ذي‌نفع در اختلافات داخلي لبنان، سعی در تغییر شرايط به نفع خويش هستند اما مردم لبنان این فرصت را به این گروه‌ها و جريانات نخواهند داد.

انتهاي پيام/


برچسب ها: لبنان ، جناح ، تروریست ، اهداف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار