سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: تلاش مان بر این است که با تکیه زدن بر منابع داخلی و شناسایی ظرفیت ها و با همکاری فرا دستگاهی، پاسخگوی حداقلی مطالبات جوانان باشیم .

به گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسن رضا عمیدیان در جمع پیش کسوتان، دست اندرکاران هیات های ورزشی، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، سازمان های مردم نهاد ، اعضای شورای بسیج ورزشکاران، با بیان اینکه خدمت، بزرگ ترین نعمتی است که خداوند برای طی درجات کمال انسانی در اختیار انسان ها قرار می دهد،تصریح کرد: تلاش مان این است که از این امانت و فرصت خدمت که به دست مان رسیده است، بدرستی استفاده کنیم .

وی با اشاره به وجود 102پروژه ورزشی نیمه تمام در سطح استان، پیگیری برای اتمام هر چه سریع تر پروژه ها را یکی از محورهای کاری اش اعلام و تصریح کرد: تلاش مان بر این است که با عزم استانی و تکیه زدن بر منابع داخلی و شناسایی ظرفیت هایی از جمله؛ جذب خیرین و حامیان مالی، بهره مندی از آرا و نظرات پیش کسوتان و جذب حداکثری تمامی اقشار تاثیرگذار جامعه تحت پوشش،زمینه بروز استعدادها و توانمندی های جوانان و ورزشکاران را فراهم کنیم .

عمیدیان با بیان این که ورزش یک مقوله و جوانان یک قشرند، اظهار داشت: ورزش یکی از عمده موضوعاتی است که در حوزه نیازهای جوانان قرار می گیرد و از دیگر سو بسیاری از ورزشکاران ما نیز جوانانند، باید زمینه رشد و بالندگی هر چه بیشتر آنان را فراهم کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، با اشاره به برنامه های محوری اش در حوزه جوانان، بهره گیری از ظرفیت های قانونی مفاد 41و 43 قانون برنامه پنجم توسعه را یکی از اولویت های کاری اش عنوان و تصریح کرد: تلاش داریم با همکاری فرا دستگاهی، پاسخگوی حداقلی مطالبات جوانان در حوزه های مختلف از جمله؛ اشتغال،ازدواج و مسکن باشیم .

عمیدیان با بیان اینکه در حوزه توسعه اخلاق ورزشی بنا داریم ، معرفت ورزشی را نهادینه سازی و به نسل های بعدی تسری دهیم،اظهار داشت: یکی از عوامل اصلی بداخلاقی ها در حوزه ورزش، عدم برنامه ریزی و بومی سازی مناسب رشته های وارداتی بر اساس فرهنگ ایرانی –اسلامی است ،اهتمام مان بر این است که ضریب ارتقای اخلاق در ورزش استان را افزایش دهیم.

در این آیین ، جعفر قدیری، مدیر کل پیشین نیز بر لزوم همدلی و همراهی با سرپرست جدید تاکید و به برخی از توصیه ها و کارهای بر زمین مانده دوران مدیریتش برای رشد و تعالی هر چه بیشتر ورزش و جوانان استان اشاره کرد.
انتهاي پيام/

برچسب ها: جوانان ، پاسخگو ، مطالبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار