نشست خبري پيش از بازي استقلال و ملوان امروز در محل سازمان ليگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل ملوان بندر انزلی که در محل سازمان لیگ برگزار ‌شد گفت:  بازی فردا شرایط خاص خودش را دارد. ملوان تیم خوبی است و بنده معتقدم که اين تيم در دیدارهای بیرون از خانه بهتر نتیجه می‌گیرد.

وی در ادامه بيان کرد: ما فیلم دیدار ملوان را مقابل پرسپولیس را دیده‌ایم به خوبی روی نقاط ضعف و قوت آن‌ها کار کرده‌ایم ما در طول هفته تمرینات خوبی را انجام داده ایم و با آن که شرایط همچنان با شرایط مدنظر ما فاصله دارد ولی رفته رفته به موقعیت خوبی رسیده ایم و محیای انجام این دیدار هستیم.
 
سرمربی تیم استقلال در خصوص محرومین و مصدومین این تیم برای این دیدار گفت: ما در این دیدار محروم نداريم اما هاشم بیک‌زاده و احمد جمشیدیان را به علت مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

قلعه نویی در خصوص جدایی پژمان منتظری از جمع آبی‌پوشان نیز اظهار داشت: پژمان از نظر فنی و اخلاقی یکی از بازیکنان خوب استقلال به شمار می‌آید و بنده شخصاً دوست ندارم او از جمع ما جدا شود ولی شرایطی به گونه اي رقم خورده که منتظری از استقلال می‌رود ولی بنده بسیار خوشحالم که در بازي دربی او در کنار ما حضور دارد و برای ما بازی می‌کند.

وی در ادامه در خصوص پشنهاد تیم چینی به حنیف عمران‌زاده نیز ادامه داد: جالب است با توجه به این که من همیشه متهم به ارائه فوتبال سنتی می‌شوم ولی اکثر بازیکنانم پیشنهاداتی برای لژیونر شدن دارند. بنده بسیار خوشحالم که حنیف دیده شده و حتی مبلغ خوبی برای پیوستن به او پیشنهاد شده ولی بنده به شخصه معتقدم او در استقلال می‌ماند و از جمع ما جدا نخواهد شد.

قلعه نویی در پایان در خصوص اعتراض مسئولان پرسپولیس به تاریخ  معین شده به برای دیدار دربی نیز خاطرنشان کرد: به اعتقاد من پرسپولیسی‌ها حق دارند اعتراض کنند چون آن‌ها خواستار بهره‌گیری از تمامی بازیکنانشان برای بازی دربی هستند.

این مشکل نیز با تعامل با منصوریان ختم به خیر خواهد شد ما در بازی رفت هم دو بازیکنمان را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در اختیار نداشتیم ولی پرسپولیسی‌ها می‌خواهند تمام بازیکنانشان را در بازی رفت در اختیار داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار