عضو جبهه پایداری با بیان اینکه بنیانگذار انقلاب تسخیر لانه جاسوسی را نقطه عطفی در انقلاب و حتی بزرگ‌تر از انقلاب اسلامی دانستند، گفت: حماسه 9 دی همچون انقلاب سومی است چراکه مردم با بصیرت تمام حمایت خود را از ولایت فقیه نشان دادند.

"زهره طبیب‌زاده" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره اهمیت حماسه 9 دی برای ملت و نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: واقعه 9 دی انقلاب سومی در تاریخ جمهوری اسلامی بود.
وی با بیان اینکه بنیان‌گذار انقلاب تسخیر لانه جاسوسی را نقطه عطفی در انقلاب و حتی بزرگ‌تر از انقلاب اسلامی دانستند، یادآور شد: حماسه 9 دی همچون انقلاب سومی است چراکه مردم با بصیرت تمام حمایت خود را از ولایت فقیه نشان دادند.

این فعال سیاسی اضافه کرد: بعد از گذشت سی سال کودتای نرم آمریکایی به قصد مخاطره انداختن حیات کلی نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی ملت ایران دچار فروپاشی شد.

عضو جبهه پایداری به علل مختلف اهمیت حماسه 9 دی برای ملت ایران اشاره و تصریح کرد: مردمی که وقایع فتنه را ناشی از کودتای نرم سازمان‌یافته آمریکایی‌- اروپایی علیه نظام و انقلاب اسلامی دانسته و همچنین اهمیت روز عاشورا با بصیرت و آگاهی، حماسه‌ای تکرارناپذیر خلق کردند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه عاشورا محرک اصلی انقلاب بود، خاطرنشان کرد: زمانیکه مردم احساس کردند زیربنای اعتقادات دینی- اسلامیشان از سوی تعدادی حمله‌کننده مورد هجوم واقع شده با غیرت و بصیرت دوچندان حرکت ماندگار 9 دی را در صفحات تاریخ انقلاب خلق کردند.

طبیب‌زاده با اشاره به کارشکنی‌های غرب علیه جمهوری اسلامی طی 4 سال اخیر، گفت: دنیای غرب به این نتیجه رسید که رویارویی نظامی با مردم ایران بی‌فایده است و بعد از اجرای بیش از ده کودتای مخملی موفقیت‌آمیز در کشورهای اروپایی با شکست بزرگی از سوی ملت ایران در مقابل چنین طرح شومی مواجه و متوجه حرکت جبران‌ناپذیر خود شد.

وی با بیان اینکه غرب قصد تبدیل جنگ از شکل سیاسی به اقتصادی را داشت، تصریح کرد: غربی‌ها بعد از فتنه 88 و شکست‌هایی که از رویارویی نظامی و سیاسی بعد از 8 سال جنگ تحمیلی و حماسه 9 دی متوجه شدند به سراغ جنگ اقتصادی و اعمال تحریم‌های هرچه بیشتر علیه ملت و کشور ایران رفتند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به استادگی و مقاومت ملت ایران مقابل هرگونه جنگ، گفت: راهکار غرب اعمال حرکت‌های اقتصادی فلج‌کننده علیه نظام بود چراکه مردم با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 92 آنها را برای بار دیگر متوجه اشتباه و شکستشان از جنگ سیاسی با ایران کرد.

طبیب‌زاده با تاکید بر اجرای اصل اقتصاد مقاومتی در کشور خاطرنشان کرد: مسئولان و دولتمردان باید با اجرای چنین طرحی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است مردم را برای مقابله با جنگ اقتصادی آماده کنند تا با تکیه بر قدرت درونی و حمایت‌های مردمی بتوانیم همچون گذشته مقابل هرگونه جنگ و تحریمی در حمایت از مقام معظم رهبری و نظام ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار