تهیه‌کننده برنامه "قند پهلو" گفت: ضبط سری جدید این برنامه با حضور مدیر شبکه آموزش و طنزپردازان ادبیات کشور آغاز شد.

امیر قمیشی تهیه‌کننده برنامه "قند پهلو" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: ضبط این برنامه از روز پنجشنبه 5 دی با حضوردکتر مهدی قاسمی مدیر شبکه آموزش، استاد ابوالفضل زرویی نصرآباد از طنزپردازان ادبیات معاصر آغاز شده است.
 
وی با اشاره تک نفره نبودن هیات داوران در سری جدید برنامه "قند پهلو" بیان کرد: ناصر فیض و شهرام شکیبا به عنوان داوران برنامه و ابوالفضل زرویی نصرآباد به ع نوان داور مهمان در برنامه حضور دارند.
 
قمیشی در مورد دکور این برنامه یادآور شد: در سری جدید برنامه "قند پهلو" تغییرات کمی در طراحی دکور ایجاد کردیم که با توجه به تغییر فصل از رنگ بنفش و زرد در ساخت دکور بهره بردیم که این امر توسط فرهاد عزیزی طراحی شده است.
 
وی در مورد آیتم‌های جدید برنامه افزود: آیتم (نور، صدا، دوربین، لبخند) که در این بخش سکانسی ماندگار از فیلم‌های مختلف ایرانی پخش شده و شرکت‌کنندگان برداشت خود را از این سکانس به صورت شعر بیان می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه در آیتم "لبخند منتشره" به معرفی کتاب‌های معتبر در حوزه طنز منظوم می‌پردازیم، اظهار داشت: "خالی بندی‌های شاعرانه" عنوان آیتم دیگری در این برنامه است که در این بخش قوه اغراق‌گویی شاعران را محک می‌زنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر آیتم "عکس ومکث" در بخش دیگری از برنامه آیتم "طرح و شرح" داریم که در این بخش برای مخاطبان یک کاریکاتور به نمایش خواهیم گذاشت.
 
وی گفت: "بیست تا بیست"، "طنزچین" و "هدفمندسازی شاعرانه‌ها از دیگر آیتم‌های این برنامه بوده که به سمع و نظر مخاطبان خواهد رسید.
 
این تهیه‌کننده افزود: ضبط این برنامه فردا 8 دی به پایان می‌رسد و این برنامه 17 ربیع‌الاول ولادت حضرت رسول اکرم (ص) به روی آنتن می‌رود.
 
همجنین ضبط مرحله خیلی نهایی (فینال) این برنامه 17 دی در فرهنگسرای اندیشه با حضور آزاد مردم و علاقمندان ساعت 17 آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار