قاضی‌زاده هاشمی گفت: متاسفانه با کمبود فضا و امکاناتی که در درمانگاه ارامنه وجود دارد، امیدواریم در پایان دولت جاری شاهد یک بیمارستان مجهز باشیم.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، دکتر قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه بازدید از درمانگاه آودیسیان به مناسبت سال نو میلادی گفت: هموطنان ارامنه ما که از گذشته طولانی در خدمت این آب و خاک بوده‌اند، سال نو میلادی را به آنها تبریک گفته و امروز در کنار فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور و مسئولین وزارت بهداشت بازدید داشتیم. 

وی افزود: متاسفانه فضا و امکانات در این درمانگاه کم است و امیدواریم لطف رئیس جمهور محترم که اختصاص یک میلیارد تومان به این درمانگاه است، مقدمه‌ای برای گشایش‌های بیشتر باشد و تا پایان دولت جاری شاهد یک بیمارستان با همکاری وزارت بهداشت و شهرداری باشیم. 

وی ادامه داد: نمایندگان لیستی را داده بودند و ما خود را موظف می‌کنیم تا با همکاری معاونت درمان و معاون دانشگاه علوم پزشکی ‌‌نهایت امکانات را فراهم کنیم تا مشکلات جاری حل شود. 

وی تصریح کرد: باید با هیئت امنا شهردار، و نمایندگان محترم برنامه ریزی کنیم تا در همین دولت این کار به سرانجام برسد. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم در کنار حمایت‌هایی که از سوی مقام معظم رهبری، مجلس و هیئت دولت می‌شود گره‌های زده شده باز شود و این کار نیاز به حوصله و تدبیر دارد تا شاهد روزهای بهتر باشیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار