مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان با ارسال پیامی درگذشت استاد سید علی اکبر پرورش را به خانواده بزرگوار آن مرحوم، مردم شریف و ولایت مدار اصفهان و جامعه فرهنگی ایران اسلامی تسلیت گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان وبنابراعلام پایگاه خبری باشگاه فولاد ماهان سپاهان ؛در بخشی از پیام محمدرضا ساکت آمده است:" درگذشت جانسوز و جان گداز استاد اخلاق و پیشتاز نهضت انقلاب اسلامی استاد سید علی اکبر پرورش را به مردم شریف و شهید پرور اصفهان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.ایشان به عنوان اندیشمندی برجسته در تبیین اندیشه ناب محمدی و تربیت هزاران جوان همت والای خود را خالصانه صرف کرد و سالها به عنوان سنگربان مرزهای اعتقادی توفیق همراهی با نهضت اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) را بدست آورد.

انجام موفق مسئولیت های متعدد پس از پیروزی انقلاب اسلامی مرحوم پرورش را به عنوان نمادی از شیفتگان خدمت و همراهی با منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) و چهره ای با بصیرت معرفی نمود.
استاد پرورش موجبات حرکت خیل عظیمی از مردم استان اصفهان در مسیر نهضت امام خمینی (ره) را موجب گردید. وی در طول سالیان زندگیش با همه ی توان به کشور و ملت خود خدمت کرد و در این مدت زندگی پاک و شرافتمندانه ای را برای خود رقم زد.اینجانب بار دیگر درگذشت این مرد بزرگ را به خانواده بزرگوار آن مرحوم، مردم شریف و ولایت مدار اصفهان و جامعه فرهنگی ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم/س."

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.