ايران اسلامي روز چهارشنبه نهم دي‌ماه سال 88 با خلق يوم‌الله ديگر، يك صدا فرياد مي‌زد مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل و مرگ بر انگليس. .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،روز ششم دی‌ماه سال 1388 مصادف با دهم عاشورا، همزمان با عزاداری مردم برای شهادت حضرت اباعبدالله الحسین، فتنه‌گران پیرو موسوی و کروبی، صحنه دیگری به جز عزاداری را به مردم نشان دادند.
کف و سوت، شادی، آتش زدن اموال عمومی و پرچم امام حسین (ع)، اهانت به رهبر معظم انقلاب، شعارهای هنجارشکنانه و حمله به عزاداران حسینی گوشه‌ای از فتنه گری عاشورای 88 بود. رسانه‌های مکتوب یک روز بعد در 7 دی ماه، بر اساس توجه و ارادت خود به سالار شهیدان،  هریک به شکلی از اتفاقات بوجود آمده در روز گذشته گزارشگری کردند که در ادامه به آن اشاره می‌شود.
تیتر روزنامه‌ها در هفتم دی‌ماه 88



























دوشنبه روز هفتم دی‌ماه 88، بعد از انتشار تصاویر اهانت فتنه‌گران به ساحت سالار شهیدان، نخبگان و مسؤولان سیاسی با اعلام انزجار و برائت از مسائل 88، عملا از سو استفاده‌های بعدی جلوگیری کردند و راه را برای میرحسین موسوی، کروبی، خاتمی به عنوان رهبران و دیگر حامیان فتنه، همواره کردند تا شاید آنها نیز از این حادثه تلخ برائت بجویند، اما این افراد بیش از پیش در دام فتنه انگلیسی - آمریکایی و اگلیسی فرو رفته و به جای محکوم کردن حوادث عاشورا از فتنه گران حمایت کرده و نظام اسلامی را به دلیل بروخود با آنها، محکوم کردند.


تیتر روزنامه‌ها در هشتم دی‌ماه 88

























سه‌شنبه روز هشتم دی‌ماه 88، بسیاری از مراجع تقلید عظام، نخبگان و مسؤولان سیاسی در کنار مردم بصیر ایران اسلامی، به صورت کاملا خودجوش اعلام انزجار خود را از حوادث عاشورا اعلام کردند به گونه‌ای که محکومیت فتنه‌گران به صورت سراسری در ایران شنیده و دیده شد و در بسیار از شهرهای ایران، مردم به صورت خودجوش علیه فتنه‌گران تظاهرات کردند و از یک روز قبل، آماده خلق یوم‌الله نهم دی شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز با محکوم کردن حوادث عاشورا، درخواست محاکمه رهبران فتنه از نهادهای مسؤول را خواستار شدند.
مردم و مسؤولین به انواع مختلف خواستار برائت همه نخبگان از حوادث عاشورا و برخورد قاطع و محکم با فتنه‌گران و رهبران فتنه شدند.


تیتر روزنامه‌ها در نهم دی‌ماه 88




























چهارشنبه روز نهم دی‌ماه 88، ایران اسلامی سراسر شعار مرگ بر منافق و مرگ بر فتنه‌گر شد، مردم با شعارهای مختلف، نه تنها از جمهوري اسلامی حمايت كرده بلکه خود را مطیع امر رهبر معظم انقلاب معرفی کردند، بسیاری از رأی دهنگان به میرحسین موسوی و کروبی، از رأی خود به فتنه‌گران اعلام برائت و انزجار کرده و يه صدا فرياد مي‌زدند، مرگ بر آمريكا، مرگ بر انگليس، مرگ بر اسرائيل.
مردم ايران اسلامي با سردادن شعار، خواص بي بصيرت، مايع ننگ ملت، عملا نسبت به سستي و كارشكني نخبگان و بعضي از مسؤولين سياسي اعلام انزجار خود را نشان داده و خواستار برخورد قاطع با فتنه‌گران شدند.


تیتر روزنامه‌ها در دهم دی‌ماه 88








































مردم با خلق يوم‌الله نهم دي، طومار فتنه‌گران را درهم پيچيدند و به صورت واضح، قاطع و شفاف پيام خود را به گوش نخبگان، مسؤولين و جهانيان رساندند و اعلام كردند خواستار جمهوري اسلامي نه يك كلمه بيشتر و نه يك كلمه كمتر هستند، مردم به صورت واضح به فتنه‌گرا و سست عنصران داخلي اعلام كردند تا زماني كه در راستاي نظام اسلامي حركت كنند، پشتيبان آنها خواهند بود و هيچگاه منافع و عزت ملي را خرج بازي‌هاي سياسي و انتخابات رياست جمهوري نخواهند كرد.

برچسب ها: نه دی ، عاشورا ، فرقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۹ دی ۱۳۹۲
کل یوم عاشورا کل الارض کربلا .هیهات منه الذله حسینیان همچنان به گوش می رسد.